Kijk Ernaar Uit Om Met Mij te Zijn

Rhema Woord
278pikelk –  12 september 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, Ik zal binnenkort over de drempel stappen om Mijn Bruid te ver­wij­de­ren. Uw bruidsjurk krijgt de laatste voorbereidingen. Zij stomen de rimpels weg. Uw sluier wordt nu op uw hoofd gelegd, en de bruidsmeisjes snoeien het boeket. De tijd komt waarin Ik u zal verwijderen tot Mijn armen, Mijn Bruid, en u mee te nemen naar de plaats die Ik voor u bereid heb. Mijn Vader keurt deze plaats goed, en u zult het zeker goedkeuren, Mijn Bruid. Het lied is op koortshoogte met de viering van de engelen. Zij kunnen hun opwinding niet inhouden.

Laat uw zorgen achter, en kom naar huis tot Mijn comfort. De plaats die Ik voor u bereid heb heeft geen pijn, geen tranen, geen lijden; alleen liefde en vreugde, en vrede, maar ook ontzag en verbazing die eeuwig zullen zijn. De zintuigen die u nu hebt, zullen gewekt worden. U zult zien, horen, en proeven op de manier waartoe u geschapen was. Tot slot, Mijn Bruid, let op uw Aarde, zoals de zaken beginnen te ontvouwen. Er zullen tekenen zijn van Mijn aankomst. Wees niet bang, maar kijk uit met vreugdevolle verwachting naar uw reis terug naar Mij, ver van de problemen van uw Aarde.

In Mijn Koninkrijk zult u nooit een traan laten. U zult nooit bang zijn. U zult geen zorgen meer hebben, en u zult lopen, koesterend in het licht van Mijn liefde. >>>>>September 12, 2013 – Look Forward to Being With Me

YouTube

