Titel Onbekend

Rhema Woord
278pikelk –  8 september 2013
Vrij vertaald

Eerste bericht:

Dochter, het is nu niet het moment om van Mij af te keren. Zink dieper in Mij. Vecht niet tegen Mijn greep op jou. Op dit moment wees stil en rust in Mij. Ik zal de dingen laten gebeuren. Als Ik zie dat je rust, dat is geloof. Rust en zink in Mij. Je kijkt naar de dingen van deze wereld alsof het hetzelfde gaat blijven. Het is niet. Het zal veranderen op vele manieren. Van sommigen zul je getuige van zijn, en anderen zullen gebeuren na Mijn trekken van je tot Mij. Ik wil dat Mijn kinderen zich veilig voelen in Mij, en niet angst voelen. Angst is niet van Mij, en de nummer één doel van het kwaad is om u bang te maken. Ik hou van u, Mijn kinderen.

Tweede bericht:

Mijn dochter, Ik heb je precies waar Ik je wil, hoewel je in de war lijkt. Een deel van de manier waarop Ik je krijg te vertrouwen op Mij is om je te stoppen te vertrouwen op jezelf. Mijn wijsheid en kennis zal langzaam naar je toe komen, en Ik zal Mijn standpunt overbrengen soms, misschien niet, in de manier waarop je het zou verwachten. Houd vast aan Mijn hand nu als Wij vooruit reizen. En in plaats van te leiden, waarom ga je niet gewoon volgen nu? Ik voel je angst wanneer je niet de controle hebt. Dit is de reden waarom Ik je doelloos laat ploeteren om te laten zien dat zonder Mij je niet eens een enkele stap kunt zetten in de goede richting.

Vors Mij uit en Ik zal Mijzelf niet onthouden. Je bent Mijn kind. Ik wil goede dingen voor je,  niet slecht.  Ik werk alles samen ten goede,  maar de tijd is niet Mijn vijand zoals jouw Aarde van de tijd een vijand van de mens heeft gemaakt. Mijn dochter, jouw wensen werden daar door Mij geplaatst, en voor Mij. Jouw wensen die vervuld worden brengt Mij vreugde. Je moet op Mij wachten om dingen volstrekt onmogelijk te maken voor Mij om ze mogelijk te maken. Mijn hand zal zeker zichtbaar zijn als je vooruit waagt in Mij, niet op je eigen. De dingen zullen naadloos op hun plaats vallen, en je zult Mijn vingerafdrukken zien vallen over alles.

Mijn vingerafdrukken zullen gedurfd en niet te ontkennen zijn. Dit is wat Ik zeg, twijfel niet aan de liefde van je hemelse Vader. Ik ontwierp je precies hoe Ik je wilde. Soms val je, maar Ik weet waar je hart is. Je bent op Mijn pad, maar nog steeds draai je af en toe naar deze wereld. Ik zal de verlangens van je hart veranderen om alleen te verlangen wat Mijn wil is, maar dit vergt wel tijd. Wees geduldig en wees van Mij, Mijn dochter. >>>>>September 8, 2013 – No Title

YouTube

