Titel Onbekend

Rhema Woord
278pikelk –  8 september 2013
Vrij vertaald

Dochter, je zult tragedie zien. Je zult chaos zien. Sta sterk en ploeter niet, Mijn dochter. Blijf sterk in Mij. Ik zal er voor je zijn wanneer je Mij aanroept. Twijfel niet aan Mijn liefde voor jou, Mijn dochter. Twijfel niet aan wat Ik in staat ben. Zaai niet zaden van twijfel, Mijn kinderen. Ik ben de IK BEN en Ik zal Mijn eigen redden uit de tijden van nood. U zult het begin van het begin van het einde zien, Mijn kinderen. Vrees niet. Wees niet bang. Satan valt aan met angst. Als u bang bent, wint hij. Laat hem niet winnen.

Deze profetieën zullen worden vervuld, maar, Mijn kinderen, blijf duidelijk gericht op Mij en u zult niet aangeraakt worden. Ik beloof u dat u dingen zult zien, dit is zeker, maar wonderen door Mijn hand zullen nu duidelijk zichtbaar zijn en doorgaan totdat Ik u nader tot Mij trek. Wees niet bang, Mijn kinderen. Wees niet bang. Wees standvastig in het geloof in uw Vader. Ik ben de IK BEN, en Ik hou zo van u allemaal. Ik stuurde het Lam om de zonden van de wereld weg te nemen. Door dit te doen nam Hij uw lijden op Hemzelf. Hij absorbeerde uw zonden, en uw zonde werd geplaatst in de Hel waar het thuishoort.

Als u denkt dat u moet lijden, beschaamt u Mijn verbond dat Ik maakte met Mijn Zoon. Uw trots laat u denken dat u in uw menselijkheid in bekering kan komen vóór Mij. De Heilige Geest is uw reiniging. Olie van de Heilige Geest vult u, reinigt u; niet uw menselijk, vleselijk hart. Ontvang Mijn Heilige Geest. Ontvang Mijn reiniging. Vleselijke handelingen van berouw zijn als vuile vodden aan Mij. >>>>>September 8, 2013 – No Title

YouTube

