Neem Uw Focus Af van Pijn

Rhema Woord
278pikelk –  10 september 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, ………..? [AUDIO SLAAT OVER] hoe slecht zijn de dingen geworden. Hij wil dat u gericht bent op uw pijntjes en pijn, en gezondheidskwesties. Niet doen. Neem uw aandacht af van uw pijn en af van hem. Neem uw aandacht af van uw lijden en zet het op Mij. Ik leed. Daarom hoeft u dat niet te doen. Ik heb u gered van de eeuwige verdoemenis aan het kruis, maar Ik heb ook gekocht en betaald voor uw gezondheid, zowel fysiek als mentaal. Spreek niet vloeken van Satan naar uzelf. Spreek niet Satans leugens hardop. Loop in Mij, niet met hem.

Veel van de dingen die Mijn kinderen hardop spreken zijn zelf ver­vul­lende vloeken op hen zelf. Geloof niet of spreek Satans leugens uit. Ik ben een Heler, en Ik zal u genezen.  Doe uw avondmaal met Mij en onderscheid Mijn lichaam.  Heb uw broe­ders en zusters de handen op u leggen. Niet wentelen in pijn, aangezien Satan geniet en het heerlijk vindt om te zien. Satan vindt het heerlijk om Mijn kinderen het slachtoffer te zien worden van hun fysieke lichamen. Ik zal u leiden doorheen wat u ook lijdt. Laat hem niet winnen. Bid voortdurend in de Geest, en strijd vanuit de plaats van de over­winning die Ik voor u gekocht heb aan het kruis. >>>>>September 10, 2013 – Take Your Focus Off Pain

YouTube

