De Heer Benadrukt …

Rhema Woord
278pikelk –  6 september 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter, verspil geen tijd nu met speculeren over wat gaat komen. Ik heb de controle, Mijn dochter. Velen zullen komen met waar­schu­win­gen. Met Mijn waar­schu­wing. Zij voeren uit wat Ik hen vraag om te doen. Jouw taak is om Mijn vrede te zaaien, zodat wanneer mensen van deze komende dingen horen en deze dingen confronteren, zij zich zullen herinneren dat zij in de palm van Mijn hand zijn. Angst voor wat dan ook is niet van Mij. Ik heb altijd de controle over alle situaties die Mijn kinderen confronteren. Vertel Mijn kinderen dat zij in de palm van Mijn hand zijn en dat zij nergens worden geplaatst dan in de plaats die Ik voor hen bereid heb.

Tot die tijd moeten zij rusten. Rust in de belofte dat Ik hen veilig houd van het lijden. Geen kwaad zal over u en de uwen komen. Mijn kinderen moeten Mij in de voorhoede van hun gedachten houden. Blijf gefocust op Mij, want als de angst over u komt zal het ook komen als een dief. Velen zullen in volledige shock zijn. U, Mijn kinderen, bent de rust en de kalmte. Vertel de anderen dat de Zoon des mensen hen onder Zijn hoede van de bescherming zal plaatsen. Zij hoeven alleen maar Hem aan te roepen. Blijf stil nu en in gebed.

Wacht een tijd tot het begin van het einde van de Aarde, zoals u het kent, begint te ontvouwen. Streef na met uw gedachten de plaats dat Ik voor u bereid heb. Denk over de gemeenschap die Wij allemaal met de engelen zullen hebben. Ik hou van u, Mijn kinderen, en uw angst doet pijn aan Mijn hart. Wees niet bang. Wees niet bang. Wees niet bang. Ik hou van u. >>>>>September 6, 2013 – The Lord is Emphasizing…

YouTube

