Waarschuwing! Bericht 278!

Rhema Woord
278pikelk –  28 augustus 2013
Vrij vertaald

Eerste bericht:

Mijn dochter, dit keer is het voor jou om kennis te vergaren. Je moet doordringen in Mijn Woord en geen zorgen maken over berichten naar anderen. Je moet geestelijk gevoed worden, volledig,  voordat je iemand kunt helpen.  Lees Mijn Woord en mediteer. Ik zal je leiden waar Ik wil dat je gaat, en Ik zal je laten zien wat Ik wil dat je ziet. Dit is belangrijk. Je kunt niet niet begrijpen de dingen die Ik probeer te laten zien, want je moet Mijn boodschap verspreiden als verlichting aan Mijn boodschappers en Mijn schapen. Zoek niet je eigen eer, maak je geen zorgen over Mijn schapen. Allen zijn geroepen in verschillende taken.

Focus op Mijn Woord en rust in ze. ……………………… [AUDIO ONTBREEKT] Rust nu. Je besef is correct, Ik zal je omhoog tillen en je brengen tot Mijzelf binnenkort, Mijn dochter. Er zijn engelen te wachten met klokkengelui om je te ontvangen, en je mateloos te zegenen wanneer je het bruiloftsfeest binnentreedt. Het zal een feest zijn als geen ander, een zegen aan Mijn uitverkorenen. Er zal wat dan ook en alles  wat je maar  kunt bedenken zijn.  Geen kosten  noch moeite  zijn ge­spaard in de voorbereiding. Ik verlang om Mijn kinderen thuis te brengen tot Mij. Ik zie hun strijd.

Velen laten na om Mij te vragen om tot hen te komen. Zij proberen de strijd te confronteren op hun eigen. Zij confronteren niet de demonen op hun pad. Zij nemen gewoon wat de demonen ophopen op hun hoofd. U hebt de overwinning door Mij over al deze situaties. Gebruik Mijn naam en claim uw overwinning. Uw harten worden zwak naarmate de tijd verstrijkt, toch moeten zij sterker worden en meer vertrouwen hebben in de kracht van Mijn naam. Dit is niet de tijd om terug te deinzen en te luisteren naar de woorden van mensen. Lees Mijn Woord en streef om het te begrijpen.

Uw harten zullen sterker worden, en uw strijd tegen de vijand zal gemakkelijk gewonnen worden wanneer u tijd doorbrengt in Mijn Woord en Mij uw beslissingen laat leiden. Dit is de reden waarom Mijn Bruid de kracht mist, zij laat na om te blijven in Mijn Woord. Mijn Woord moet uw manier van leven worden.

Tweede bericht:

Er zal een eb, maar geen vloed zijn. Met de gebeurtenissen die beginnen te ontvouwen, zal er geen uitstel zijn. De tijd is gekomen. De dochter van Babel zal nu onder vuur komen. Aanvallen vanuit elke hoek: Financieel, burgerlijke onrust, buitenlandse legers, en Ik zal uw Aarde schudden. Amerika heeft geweigerd zich te bekeren. Zij is doorgegaan op het pad naar haar eigen ondergang. Om het om te draaien is nu niet meer mogelijk, want velen van uw eens grote natie klampt zich vast aan de wegen van uw wereld. Zij kennen Mij niet, en zij aanbidden Baäl.

Het onschuldig bloed van baby’s stroomt onder uw natie. De gruwel van het homohuwelijk wordt regulier. Uw volk was veel gegeven en verkwist het weg op immorele, overspelige lusten die uw Schepper doen walgen en kwaad maken. De moraal van uw eens grote natie gewist door hebzucht, egoïsme, en Satan zelf. De steden aan de kust zullen eerst gaan door beving en overstromingen, terwijl het vuur regent op uw eens grote natie. De dingen zullen gebeuren zoals Ik zeg. Wacht maar af. Wacht maar af, oh spotters. >>>>>August 28, 2013 – Warning! Message 278!

YouTube

