Waarschuwing

Rhema Woord
278pikelk –  15 augustus 2013
Vrij vertaald

Al Mijn boodschappers moeten zorgvuldig luisteren nu voor Mijn berichten en ze afleveren wanneer Ik hen daartoe vraag. Houd Mijn waarschuwingen niet voor uzelf. Veel wordt gezegd door Mij in de manier van tekenen en signalen, en velen ontvangen profetische woorden nu. Luister goed en onderscheid deze berichten. Val de boodschappers niet aan, zij zijn ook maar mensen. Zorg ervoor dat u luistert naar wat zij nu zeggen, want veel zal gebeuren. De tijd zal lijken te versnellen, aangezien er maar weinig pauzes tussen de tekenen zullen zijn.

Herken de tekenen en blijf stevig geplant in Mijn Woord, en verscholen onder de bescherming van Mijn hoede. Een wervelwind is op uw eens grote natie, en u zult de effecten eerst op de kusten zien, dan verder gaan naar binnen, naar het centrum. Er zal niets worden overgelaten om zich te verbergen dan onder de bescherming van Mijn hoede. Degenen die oren hebben om te horen, zullen Mijn vele waarschuwingen ontvangen hebben. Degenen die Mij niet zoeken, zullen niet zien wat hen te wachten staat. Velen van Mijn kinderen zullen nalaten om de waarheid te zoeken, en de tekenen te herkennen. Zij zullen missen op Mijn schreeuw, en zij zullen achtergelaten worden om veel te verduren.

Vele anderen zullen de komende toorn ontsnappen en verwijderd worden naar Mij, en afwachten in veiligheid; en in een land van perfectie, een paradijs dat Ik voor hen bereid heb. Houd uw gedachten gericht op Mij, niet op de dingen van deze wereld. Verwijder en scheidt u af van de geiten en de spotters. Zij zullen langzaam Mijn kinderen veilig zien, en met vrede gevuld, en zullen willen wat u hebt. Binnenkort kom Ik de paar uitverkorenen halen, en hen optillen tot in Mijn liefdevolle armen waar zij zullen zijn in Mijn liefde. Wees zelfverzekerd en niet bang, Mijn soldaten, want sommige dingen moeten eerst gebeuren. Onthoud gewoon wie de controle heeft. Ik.

Ik ken het hart van elk mens. U kent elkaars harten niet; dus oordeel uw broeders en zusters niet, maar verhef hen in het gebed tot Mij. U zult uw eens grote natie niet herkennen als vuur en water het land geweld zullen aandoen. Velen zullen hun levens verliezen, en veel lijden komt. Uw volk zal haar oordeel ontvangen, te beginnen op de kustgebieden, en het verplaatst naar binnen. Uw volk zal wakker worden aan welke weg u gekozen hebt als een natie. Een weg zonder erkenning van de Vader en van hun Schepper. Een weg dat leidt tot vernietiging. >>>>>
August 15, 2013 – Warning

YouTube

