Tijd!!

Rhema Woord
278pikelk –  19 augustus 2013
Vrij vertaald

Je vroeg Mij, Mijn dochter, om wijsheid, maar je bent nog niet klaar om te ontvangen wat je vraagt. Je hebt niet genoeg gestudeerd, of bent niet genoeg vertrouwd met Mijn Woord, of met wie Ik ben, om te ontvangen. Je denkt dat je te veel op je bord hebt om de tijd te nemen om Mijn Woord te bestuderen en met Mij te zijn. Het is niet dat je het niet kunt begrijpen. Je kunt niet begrijpen wat nooit vóór jou gezet is, en het is niet van plan om op magische wijze te verschijnen voor jou. Het kost jou om de tijd te nemen met Mij en in Mijn Woord. Ik gaf je vele zegeningen, maar Ik houd vele ook tegen, omdat je de rol van Martha aanneemt en niet rust aan Mijn voeten.

De tijd is zo kort nu en je moet rusten aan Mijn voeten, ontvangend van Mij. Vraag niet wat je voor Mij kunt doen, want Mijn antwoord zal niets zijn. Je bent niet voorbereid, omdat je niet vóór Mij zit. Je doet de dingen van deze wereld, je tijd druk te verspillen. Je geeft Mij geen enkele tijd, Mijn dochter. Plaats Mij in je schema. Ik wacht geduldig voor je om rustig voor Mij te komen in gebed. Een moment tussen alleen jij en Ik. Ik vereis je volledige aandacht. Ik ben geen afleiding. Ik kan je tijd niet delen met tien andere dingen. Je focus verlaat Mij en je kunt niet om het even wat vatten wat Ik je probeer te leren wanneer je verspreid bent. >>>>>August 19, 2013 – Time!!

YouTube

