Nu Zoals Noach

Rhema Woord
278pikelk –  16 augustus 2013
Vrij vertaald

Ik wil dat Mijn schapen weten hoe te lopen, en zelfs te rennen in hun reis naar Mij, in wie Ik ben en liep zoals Ik liep toen Ik op uw Aarde kwam. Als u Mij goed kent, zult u niet bang zijn wanneer u het kwaad confronteert. U hebt nog steeds de tijd om dienstbaar te zijn aan het Koninkrijk van uw Vader, als u uzelf opent voor Mijn instructies. De tijd gaat voorbij en u moet op zoek gaan naar de taken die Ik voor u bereid heb. Dag na dag nu, Mijn kinderen, aangezien u en uw reis, het pad, steeds ruwer wordt en bergop, moet u dus voorzichtig zijn om uw ogen op de prijs te houden en uw voeten stevig geplant in Mijn Woord, en niet uw wereld .

Er is kwaad op de loer om elke hoek nu. Wees u bewust van uw omgeving en Ik zal u veel dingen laten zien. Ik wil dat Mijn kinderen zich zeer bewust en voorbereid zijn op wat gaat komen. Mijn kinderen hoeven niet bang te zijn. Angst is niet van Mij en doet niets om Mijn Koninkrijk te bevorderen. Mijn kinderen, u zult daar op uw Aarde zijn voor een aantal van deze calamiteiten. Velen van u werden al geconfronteerd met rampen en verwoesting van een of andere soort. Uw Aarde is, hoewel eens Mijn prachtige creatie, nu gevallen en wordt overreden door de heerser van de lucht, Satan zelf.

Er zijn geschriften in Mijn Woord die over deze dingen spreken. Hoe de wereld is geworden nu is net als vroeger voordat Noach tot zijn Ark werd gestuurd. Uw wereld is vergelijkbaar met toen de Aarde moest worden gereinigd van zijn verdorvenheid toen Noach er was. De tijd is binnenkort wanneer Ik gebeurtenissen in gang ga zetten om het begin van het einde aan te zetten voor Satan en zijn volgelingen. Zij hebben uw Aarde geregeerd en Mijn volk onderworpen in een deken van duisternis en zonde lang genoeg nu. >>>>>August 16, 2013 – Now Like Noah

YouTube

