Luister Naar de Profeten van Vandaag

Rhema Woord
278pikelk –  18 augustus 2013
Vrij vertaald

De Wind dat u voelt op uw gezicht is Mijn Ruach Ha Kodesh. Hij omringt u nu. Wees zeer bewust van deze Wind. Mijn smetteloze Bruid is klaar om thuis te komen tot haar nieuwe woning. Velen begrijpen niet dat voor Mijn Bruid om voort­du­rend te worden blootgesteld aan de gebeurtenissen die binnenkort zullen ontvouwen, zouden velen vallen en hun kleding zou bevlekt worden. Ik wil een perfect schone Bruid. Mijn gerechtigheid. Wanneer Ik Mijn Bruid verwijder, zal er ook de verwijdering van Mijn Ruach Ha Kodesh zijn. Dit betekent dat velen die nog niet bereid zijn met Olie in hun lampen op zoek zullen moeten gaan naar die Olie.

Wanneer zij hun lampen gevuld krijgen, kunnen zij ook komen naar de plaats die Ik heb voorbereid. Niemand weet de dag of het uur, maar sommigen van Mijn schapen zijn de volgorde achter gekomen van deze dingen door de details van Mijn profeten te bestuderen. Mijn Woord is een levend ding en Mijn profetie vertelde de sleutel tot wat er gaat komen. Luister naar de profeten en onderscheid zorgvuldig wat zij u vertellen. Val niet stil, maar verspreid deze woorden die Ik tot u spreek. Velen zullen zien als Ik eenmaal de najaarsoogst heb geoogst, wat er gaat gebeuren in het voorjaar. Wees voorbereid, Mijn schapen, met uw lampen altijd getrimd.

Ik hou van u allemaal hetzelfde, en Ik hou niet minder van wie ook. De inwoning van de Ruach Ha Kodesh is de sleutel tot wanneer Ik u tot Mijzelf zal brengen. Er zijn een aantal met hun lampen getrimd, en anderen die hun lampen niet hebben getrimd die binnenkort de Olie zullen verkrijgen die ze nodig hebben. Schapen die Mijn Woord zorgvuldig bestuderen zullen gemakkelijk Mijn waarschuwingen begrijpen en er naar luisteren. Dingen zullen snel veranderen nu op uw Aarde en in uw eens grote natie. Wees niet bang. Houdt u bezig met uw lamp vol te houden.

Luister voor Mijn stem, dicht bij Mij blijvend, uw Herder, en dwaal niet af van de kudde. Houdt uw lamp vol. Zet uw lamp niet opzij en dwaal in de duisternis van deze wereld. Als u geen lamp hebt, wordt u achtergelaten in het vlees en Mijn bescherming heeft geen voordeel voor u. Vul uw lamp door te leren wie Ik ben door Mijn Woord. Vier vaak het avondmaal met Mij en bid in de Geest voortdurend. Voel de Wind van de Ruach Ha Kodesh om u heen. Uw verlossing genaakt. >>>>>August 18, 2013 – Listen to Today’s Prophets

YouTube

