Verhoog Uw Bewustzijn

Rhema Woord
278pikelk –  2 augustus 2013
Vrij vertaald

Adem Mij in. Verhoog uw bewustzijn van Mij in plaats van slechts te racen door uw leven en niet op te letten. Zoek Mij vlak naast u en in alles, omdat Ik daar Ben. De reden dat de meesten Mij niet zien is omdat zij de leugens van Satan geloven, en zij accepteren de realiteit op basis van zijn leugens in plaats van Mijn beloften. De zon zal helderder lijken. De kleuren levendiger en emoties zullen echter zijn wanneer u komt te weten en verwacht Mijn aanwezigheid in uw leven. In alle gebieden Ben Ik daar. Zoek naar Mij. Train uzelf om Mij te herkennen.

Keer af van de zonde en de verleidingen van deze gevallen wereld en leef met Mij aan uw zijde als uw Gids. Begin nu om uw reis te veranderen naar één dat interactief is. Dring niet slechts door in de richting van Mij. Dring door in Mij, verwacht Mijn glorie te zien. Houd op met de leugens van Satan te geloven die overal om u heen zijn. Ga leven in Mijn werkelijkheid, niet in uw wereld. Ik wil u dragen. Ik wil u omhelzen. Ik wil u veilig en beschermd houden. Ik wil u zegenen. Als u uw hart en leven voor Mij opent kunt u een spannende reis verwachten. Laat Mij u Mijn glorie laten zien uit de eerste hand. >>>>>August 2, 2013 – Heighten Your Awareness

YouTube

