Onderzoek Wie Ik Ben en Hoeveel Ik Hou Van U

Rhema Woord
278pikelk –  28 juli 2013
Vrij vertaald

Je besteedt zo weinig tijd met Mij nu, Mijn dochter. Je wilt en bent gekomen om Mijn boodschappen en wijsheid te verwachten, maar je laat varen Onze tijd samen. Beweeg verder weg van deze wereld nu, niet er dichterbij. Ik ken je hart, Mijn dochter, maar je bent vaak op een zijspoor in jouw zoektocht naar vervulde profetie en tekenen. Blijf eerst leren over Mij in je leven, en alle andere dingen zullen op hun plaats vallen. Heb je ooit het gezegde gehoord dat de nieuwsgierigheid doodt de kat? Alsjeblieft, heroriënteer je studie en de tijd tot wie Ik ben en niet wanneer Ik kom.

Ik verzeker je dat het snel zal zijn, Mijn dochter, maar op dit moment op jouw Aarde wordt de tijd zeker steeds lastig, en zal zeker erger worden. Door in Mijn Woord te blijven en dicht bij Mij op Mijn pad kan Ik jouw veiligheid en vrede verzekeren. Blijf onder Mijn hoede en geen kwaad zal tot je komen. Te blijven in Mij is de uitoefening van jouw geloof. Wanneer je Mijn zijde verlaat en je waagt in deze wereld kan Ik je niet beschermen tegen de problemen die je zeker zult tegenkomen. Het is gevaarlijker nu om op je eigen te zijn dan ooit.

Satans volgelingen hebben hun tanden ontbloot en zijn klaar om aan te vallen wie ze kunnen. Wanneer u met Mij blijft, blijft u in Mijn vrede en bescherming. Blijf bij Mij nu, Mijn kinderen. Ik kan u beloven een vrede die alle verstand te boven gaat, licht in de duisternis, en de liefde in een wereld vol haat als u nu dicht bij Mij zult blijven. Wanneer in twijfel, blijf omhoog kijken. >>>>>July 28, 2013 – Research Who I Am and How Much I Love You

YouTube

