Luister Voor en Deel Mijn Berichten

Rhema Woord
278pikelk –  27 juli 2013
Vrij vertaald

Mijn Bruid,  Israël is Mijn uurwerk.  Slechts een paar van Mijn kinderen zien werkelijk de tekenen  aan de wand.  Zij be­grijpen  de huidige  ge­beur­te­nis­sen.  Zij be­grijpen dat dit in Mijn Woord is. Zij begrijpen de planeten, en de maan en de sterren. Zij kunnen alles zien komen in Mijn perfecte opstelling voorspeld in Mijn Woord. Kijk en luister goed naar wat Ik vóór u plaats in uw ogen en in uw oren. Mijn tekenen stromen. U moet kijken en zorgvuldig, en realiseer dat Mijn communicatie met u niet meer zo subtiel zal zijn.

Als u zich richt op Mij, zult u ophouden met het missen van de kennis die Ik u voed. Snak naar deze kennis en wees gereed om het op te nemen en te delen wanneer het komt. Dit is uw toegewezen taak, Mijn boodschappers. Luister voor en deel Mijn boodschappen. De dingen die ontvouwen zullen beginnen om samen te vallen nu. Veel van de waarschuwingen van velen van Mijn boodschappers en profeten zullen beginnen op te treden. Pas op en wees gewaarschuwd. De aankondiging van “vrede en veiligheid” is nog maar het begin. >>>>>July 27, 2013 – Listen for and Share My messages

YouTube

