Ik Kan Niet langer Uw Hart Delen Met Deze Boze Wereld

Rhema Woord
278pikelk –  30 juli 2013
Vrij vertaald

Breng Mijn woorden tot de naties nu, Mijn boodschappers. De tijd zoals u het kent is kort, omdat “vrede en veiligheid” de wegwijzer zal zijn. Wanneer “vrede en veiligheid” genoemd worden zal dit de tijd zijn dat u zich bewust moet zijn dat er geen vrede zal zijn. De “vrede en veiligheid” genoemd door uw leiders is een valse vrede en een  valse veiligheid,  en zij beseffen niet  wat hun over­een­komst  zal in­lui­den. Alle dingen zijn op hun plaats, Mijn Bruid. Binnenkort zal een sluier over uw ogen worden geplaatst zodat u niet in staat zult zijn om te zien wat er zal komen over de mensen van uw Aarde.

Ik hou van u, Mijn Bruid, en op dit punt in de tijd zijn velen klaar om naar huis te komen tot hun Vader. Deze gebeurtenissen zijn beschreven in Mijn Woord, als u ze zult opzoeken. Ik breid Mijn genade uit aan de uiteinden van de Aarde en nog steeds verwerpen velen Mij. De Aarde is bedekt met een wolk van het kwaad, niet de wolk van Mijn glorie. Maar al snel zal Ik Mijn glorie verwijderen, dat is Mijn Heilige Geest op Mijn Bruid. Wanneer Mijn Bruid genomen is zal geen van Mijn glorie overblijven, en de wolk van het kwaad zal met de dag dikker worden. Mijn Bruid moet gereed zijn. Mijn Heilige Geest moet opwellen in Mijn Kerk op dit moment.

Ik kan niet langer een deeltijd Minnaar zijn in uw leven, Mijn kinderen. Nooit meer kan Ik Mijn wereld delen in uw hart met de wereld van het kwaad en vuiligheid waarin u woont. Scheidt u af van deze wereld. U hebt een aantal barensweeën gezien. U hebt gezien hoe ze beginnen te gebeuren en nu zullen ze steeds dichter na elkaar komen. De werkelijke geboorte komt binnenkort. De geboorte is de openbaring van de Antichrist. Mijn Bruid, wees bewust van waar Wij zijn in Mijn profetische tijdstip, maar kennende Mijn hart en Wie Ik Ben moet uw eerste bedoeling zijn. Mijn Bruid moet in staat zijn om haar Bruidegom te herkennen.

Mijn schapen moeten de stem van hun Herder kennen. U zult het begin van de weeën zien, Mijn bruid, maar laten geen tranen vallen omdat u door het gangpad loopt en weet dat Ik klaar ben om u weg te vegen, elke traan te drogen en de pijn te verzachten totdat het gewoon verdwijnt. Trek het anker niet omhoog en drijf van Mij weg nu. Houd de lijn strak, en blijf waar u bent en waar u Mijn stem kunt horen. >>>>>July 30, 2013 – I Can No Longer Share Your Heart With This Evil World

YouTube

Matteüs 24:1-8

