Geduldig Uithoudingsvermogen

Rhema Woord
278pikelk –  1 augustus 2013
Vrij vertaald

Bestudeer Mijn Woord nu. De dingen beschreven in Openbaring, Daniel, en zelfs de Psalmen om een idee te krijgen over wat er gaat gebeuren. Laat u niet misleiden door anderen, maar ga naar Mijn Woord voor uw kennis. Vraag Mij om Mijn kennis uit te storten op u. Ik zal het vrij aan u geven als u het nastreeft door Mijn Woord. U zoekt Mijn glorie te zien. John 11:40. Heb Ik u niet verteld dat als u gelooft, u de heerlijkheid van God zou zien? Bewaak uw oren en harten tegen de meningen van mensen en vertrouw op Mijn Woord. Test elk bericht. Word niet misleid.

Israël is Mijn uurwerk. Mijn liefde voor Israël is niet opgehouden. Zij zijn de appel van Mijn oog, en het land werd gegeven aan hen door Mijn verbond. Zoek uw Schriften nu, dit is hoe Ik wil dat u de tijd doorbrengt. De dingen ontvouwen en u zult zeker niets missen, maar focus uw gedachten op Mij. Bereid uw verstand voor op wat komt door deze te vullen met de kennis van Wie Ik Ben en Mijn liefde voor u. Laat u niet afleiden door de tijdschema van deze gebeurtenissen. Wees goed geïnformeerd en voorbereid, verborgen in Mijn hoede, kijkend en wachtend in comfort en rust. U zult Mijn glorie zien, dochter, want het staat ge­schreven. >>>>>August 1, 2013 – Patient Endurance

YouTube

