Batah (Hebreeuws voor Vertrouwen)

Rhema Woord
278pikelk –  5 augustus 2013
Vrij vertaald

Angst is niet van Mij, Mijn kinderen. Ik plaats op u een vrede die al uw begrip te boven gaat …………………. [AUDIO ONTBREEKT] Wees heel bewust, maar angst is niet van Mij. Daarom, in plaats van al deze tijd te besteden aan het luisteren naar de standpunten van mensen die Mijn naam niet vereren, luister naar mensen die dat wel doen en vrees niet. Wanneer je verblijft in Mijn vrede zal de angst niet in staat zijn om jouw gedachten binnen te komen. Angst drijft mensen tot veel dingen die ze normaal gesproken niet zouden doen. Angst is de katalysator voor woede en haat, en wanneer Satan en zijn volgelingen angst kunnen inboezemen in het hart van één van Mijn kinderen, hebben zij hun doel bereikt.

Mijn kinderen, roep Mij gewoon aan. Wanneer het kleinste gevoel van angst op u komt, beloof Ik u te troosten. Wanneer in uw donkerste uur, zult u zien dat als u een beroep doet op Mij Ik direct aan uw zijde zal zijn om vrede in uw hart te brengen. Ik ben het tegenovergestelde van angst. Ik ben Geloof, Vrede en Liefde. Ongeacht waar u mee geconfronteerd wordt, niets is sterker dan Mijn liefde voor Mijn kinderen. Ik ben uw Schild in tijden van nood. Ik ben uw Schild, wees niet bang. Ik ben uw Schild totdat Ik u naar huis breng. Ik ben uw Schild, Ik zal u redden. >>>>>August 5, 2013 – Batah (Hebrew For Trust)

YouTube

