Test Elk Bericht

Rhema Woord
278pikelk –  23 juli 2013
Vrij vertaald

Vertel Mijn kinderen om de vijand te weerstaan. Velen van Mijn kinderen komen tegen elkaar nu. Zij vallen voor de leugens van Satan, noemen elkaar valse profeten en luisteren niet naar berichten. Zij sluiten Mijn boodschappers volledig af. Uw strijd is niet tegen vlees en bloed, maar de vijand. De vijand heeft een wolf in schaapskleren in sommige gevallen, ja, maar als u één ding vindt waar u niet mee eens bent, zoek naar meer.  Spreek niet slecht van een profeet van de Heer. Be­oor­deel elk bericht individueel.

Uw strijd zou tegen het kwaad moeten zijn, niet een persoon die gewoon een fout maakt of de dingen zegt waar u het niet mee eens bent. Test elk bericht, maar spreek niet slecht of noem Mijn kinderen valse profeten wanneer u een heel leger van Satan hebt om tegen te vechten. De meesten van u doen dit uit uw eigen trots en onwetendheid. Dit is niet uw plaats. Ik zal erop toezien dat de valse profeten en boodschappers verwijderd worden. U ziet er op toe dat u stopt met het afstoffen van de bovenkant van uw tafel wanneer er ontlasting opgestapeld is op de vloer. Komen tegen uw broeders door fouten in het oordeel, en komen tegen hun hele getuigenis is niet Ik. >>>>>July 23, 2013 – Test Every Message

YouTube

