Ik Stroom Altijd in en Door U heen

Rhema Woord
278pikelk –  18 juli 2013
Vrij vertaald

Zolang u ademt, adem Mij in. Ik ben overal om u heen de hele tijd. Beoefen dit de hele tijd. Oefen uw bewustzijn van dit Mijn waarheid. Dit zal u behoeden van het leven in angst. Weet dat Ik constant rond en door u heen stroom, en als een schild van kracht beschermt Mijn licht u. Heb vertrouwen in Mij in elke situatie. Ik hou van u, Mijn kind, als een vader houdt van de zoon. Ik ga nergens heen, en geloof nooit de leugen van Satan dat Ik op een of andere manier heb teruggetrokken van u. Ik trek niet weg van u ooit.

Er is niets wat u hebt gedaan of nagelaten dat Mij van u af zou trekken. Houd een verzacht en berouwvol hart. Voel Mijn liefde voor u door uw hele dag. Houd nooit vast aan uw zonde, maar werp het af en beweeg vooruit in Mij in de richting van Mijn Koninkrijk. Leef niet in schuldgevoel en schaamte. Uw zonden zijn volledig betaald. En het wentelen in schuldgevoel en schaamte en het herhalen aan uzelf dat u een mislukking bent zijn allemaal dingen die vreugde brengen aan Satan. Ze zijn voedsel voor hem. De gerechtigheid waarin u loopt is niet uw eigen, maar die van de Zoon.

Wanneer u nalaat om te lopen in Zijn gerechtigheid en blijf lopen in uw zonden, loopt u weg van Hem en loopt u in de pas met deze wereld, en in de pas met de heerser van deze wereld. U veroorzaakt de vernietiging van het geschenk van de verlossing. Het gratis geschenk van de zaligheid die voor u werd gekocht door de Zoon. Loop weg van uw zonden nu, en loop in Mijn gerechtigheid. Ik zal u helpen, Mijn geliefde. Vraag het gewoon en weet. >>>>>July 18, 2013 – I Flow in and Thru You All the Time

YouTube

