Alles, Alles, Alles Is Voorbeschikt

Rhema Woord
278pikelk –  20 juli 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, elke situatie waar u in struikelt is voorbeschikt door Mij. Of u van Mij afgedwaald was en uzelf geconfronteerd vond door demonen of dat u duidelijk in Mijn wil loopt, Ik wist dat u precies op de plaats zou zijn waar u bent. Ik ben Alwetend, en soms zijn er dingen die in uw leven gebeuren dat u denkt dat Ik er nooit een hand in zou hebben. Dit is niet waar. De ervaringen waar u doorheen bent gegaan hebt u precies waar Ik u wil nu, omdat vooruit gaande zullen de dingen samenkomen en u zult in staat zijn de zin te begrijpen van alle dingen die u hebt meegemaakt, de goede en de slechte.

Geloof Satans leugens niet wanneer hij u in een slechte situatie brengt. Hij wil dat u Mij de schuld geeft. Hij kan niets tegen u doen zonder Mijn toestemming, en hij is blij om een puinhoop van uw leven te maken op elke manier hij kan. Wat hij mist is dat hij uw toekomst niet kent. Ik kan alle dingen, alle dingen, gebruiken om Mijn Koninkrijk te bevorderen. Zelfs de ergste dingen denkbaar kan worden omgedraaid tot schoonheid. Zelfs jaren later, nadat ze zijn vergeten, kan Ik mensen en situaties in het verleden gebruiken om Mijn Koninkrijk te bevorderen. Als u dingen in uw verleden hebt die u gedaan hebt en u kunt uzelf niet vergeven is dit niet Mijn wil.

Dit is niet wat Ik wil dat u uw tijd aan verspilt. Te lopen in de wetenschap dat Ik uw hart kan veranderen van wie u was tot wie Ik wil dat u bent, en wetende dat alle fouten uit het verleden zullen worden gebruikt om uw wandel, of zelfs Mijn Koninkrijk, te bevorderen, is een krachtige stap op weg naar huis. Ik ben daar al op u te wachten. Wentel niet in schuldgevoel en schaamte. U bent bevrijd door Mijn dood aan het kruis. U geeft Satan zijn hartsverlangen wanneer u uzelf niet vergeeft. Hij wil niets liever dan Mijn kinderen in schuldgevoel en schaamte te zien.

Dit verwijdert u van Mij en het neemt uw effectiviteit weg. Het doodt uw vrucht. Bloei nu in de vreugde en vrede die afkomstig is van de redding die Ik voor u heb gekocht. Mijn bloed bedekt de zonden van de wereld, en er is geen persoon die niet Mijn heil kan ontvangen in hun hart. Iedereen is uitgenodigd. Ik klop aan elk hart. Open uw hart nu en laat Mij binnen. Geloof de leugens van de slang niet meer. Ik hou van u, al Mijn kinderen. Ik hou van u. Reik naar de minste van hen.
>>>>>July 20, 2013 – All, All, All is Pre Ordained

YouTube

