Stel U Mij Voor Dicht Bij U, Want Dat Is Waar Ik Ben!

Rhema Woord
278pikelk –  15 juli 2013
Vrij vertaald

Boodschap van 13 juli 2013:

Mijn kinderen, de Leeuw van Juda staat sterk tegen de bedrieger. De Leeuw van Juda is degene naar wie u moet opzien voor de bescherming in deze tijden. De Leeuw van Juda is niet zwak. Hij is de kracht die u nodig hebt tegen de zonde. Gebruik Hem. Gebruik Zijn kracht, en vertrouw niet op uw eigen kracht. Uitdagingen die u confronteert maken u klaar voor wat u te wachten staat. Laat u niet misleiden door de slang en zijn volgelingen. Stap uit deze wereld. Stap weg van haar verleidingen, en leun op Mij door de verleidingen heen wanneer u ze confronteert. Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Hoewel de situatie op deze Aarde uw hart zou kunnen breken zult u binnenkort in de liefdevolle armen van uw Vader zijn, beschermd en veilig, en geliefd voor de eeuwigheid.

Boodschap van 15 juli 2013:

In uw vlees kan Ik zien dat u verfrissing nodig hebt. U moet tijd doorbrengen in Mijn Woord om op te laden.  Uw wereld zuigt u droog.  U wordt moe en ter­neer­ge­slagen. Uw succes in het leven is gebaseerd op Mij. Hoeveel van uw leven bezit Ik? Hoe meer Ik bezit, hoe meer succes u zult zien. Hoe meer u uw leven vult met Mij, hoe beter alles voor u zal worden. Er is een directe correlatie dat zo gemakkelijk te zien is en te beleven als u Mij gewoon een kans zult geven. Beweeg u weg van de valkuilen van deze wereld en dichter tot Mij. Ik ben de IK BEN, de Schepper van alle dingen. U moet Mij hiervoor krediet geven.

Dit is het geloof dat Ik ontwikkel in u. Laat Mij dat geloof in u bevorderen. Ik zal uw geloof opbouwen als u gewoon achterover zit en zegt: “Ik ben van U.” Proberen de dingen in uw leven te dwingen werkt niet. Tijd is niet uw vijand. Geduld is uw vriend. U moet zien dat Ik de tijd als een instrument gebruik om uw hart te besnijden tot in de vorm die Ik wil dat het is, niet de vorm die de wereld wil dat het is. Geduldig zijn en begrip hebben dat Ik bezig ben met en in u is de sleutel. Raak niet gefrustreerd en geef het op. Zelfs als u faalt, zelfs als u valt, niet stoppen. Streef gewoon om Mijn rust binnen te gaan.

Niet streven naar goede werken doen in uw vlees, maar streef ernaar om Mijn rust binnen te gaan. U bent Mijn kind die Ik gemaakt heb en die Ik liefheb. Ik wil het beste voor u, en wat u waarneemt als het beste is niet altijd Mijn wil voor u. Zoek Mijn vrede die al uw verstand te boven gaat, en dat zal automatisch Mijn wil zijn. Het enige waar u voor moet streven is om Mijn vrede en rust te betreden. U zult versteld staan wanneer u uw problemen aan Mij geeft, hoeveel soepeler uw leven zal lijken voor u. Oefen om in Mijn vrede te bewegen. U moet in staat zijn om te rusten in Mij in de tijd dat vooruit ligt. Stel Mij voor dicht bij u. Stel Mij voor vlak om u heen, de hele tijd, want dat is precies waar Ik ben. Ik zal u nooit verlaten, Mijn kind. >>>>>July 15, 2013 – Imagine Me Close to You, Because That is Where I Am!

YouTube

