Kom tot Mij Vóór de Problemen

Rhema Woord
278pikelk –  10 juli 2013
Vrij vertaald

Uw hartzeer zal verlichten, gewoon vragen. Dat is wat Ik wil dat u doet, gewoon vragen. Niet alleen lijden. Dit is de reden waarom Ik hier ben, gewoon vragen. U denkt dat u sommige dingen kunt doen op uw eigen, maar alles moet worden gedaan op Mijn manier. Het onvoorstelbare wordt in vele opzichten werkelijkheid in de toekomst. Nu wordt u zo verstrikt in uw aardse leven dat u gewoon Mij vergeet aan te roepen of op Mij te rekenen tot de crisis op u komt. Dit is niet hoe Ik Onze relatie wil hebben. Uw relatie met Mij moet zijn als een jong kind aanbiddende hun Vader, niet een tiener die langs komt en vraagt om geld en de sleutels van de auto.

U vult Mij op en zegent Mij wanneer u Mij toestaat u te zegenen; wanneer u een beroep op Mij doet als een klein kind, Mij aanbidt, Mij voortdurend vraagt, en Mij u laat wikkelen in Mijn armen. Enkel Mij verantwoordelijkheid laten nemen voor u en uw behoeften, zowel fysiek als emotioneel. Beginnen met deze behoeften te voldoen op uw eigen, uw leven te tonen met de rommel van deze aarde, vooral in deze tijd van bedrog, zal niets dan afstand tussen Ons plaatsen. Kom tot Mij, Mijn kind, kruip op Mijn schoot en laat Mij Mijn armen om u heen wikkelen. Laat uw zorgen van deze wereld weggewassen worden. Laat Mij uw tranen drogen.

Laat Mij uw Rots zijn. Laat Mij uw Vertrouweling zijn in een wereld die op zijn kop draait. Laat Mij van u houden. Laat Mij u bekleden in fijne ……………? wit linnen en droog uw tranen wat meer. Laat Mij uw Vader zijn. Kom binnen van de stormen van het leven in Mijn veilige, warm en droge omhelzing, en geef het allemaal aan Mij nu. >>>>>July 10, 2013 – Come to Me Before Trouble

YouTube

