Heb Mij Nodig

Rhema Woord
278pikelk –  8 juli 2013
Vrij vertaald

U kunt niets doen uit uzelf, dit is wat u moet leren. U hebt niet de kracht in uzelf om los van deze wereld te leven. Het komt van Mij. U blijft proberen om uw wilskracht uit te oefenen, en u blijft vallen op uw gezicht. Dit is iets dat velen van Mijn kinderen moeten leren wanneer zij bepaalde elementen van hun leven voor zichzelf willen houden. Soms saboteren ze zichzelf. Zij blijven in dezelfde patronen, vragen om hulp met hun zonde, maar diep van binnen willen ze niet echt dat de zonde verdwijnt.

Zij zijn gewend om comfortabel te leven met hun zonde en ze willen het echt met hen ronddragen, denkende dat op een dag ze eindelijk zullen stoppen. Mijn kinderen moeten leren wanneer zij willen stoppen met een slechte gewoonte of zonde dat als u het stopt met uw eigen wilskracht, het verlangen in u blijft. Als u een boze geest van verslaving hebt is de boze geest nog steeds in u, en u onderdrukt deze boze geest met uw vlees. Het probleem is dat deze boze geest op elk moment kan ontsnappen omdat u het verlangen nog steeds kan voelen. De sleutel hiervoor is de boze geest eruit te schoppen! Niet door hem slechts op te sluiten, maar hem volledig te verwijderen!

Dit is hetzelfde voor de zonde, ziekte, wat u ook door geplaagd wordt. U moet leren om te binden en te verwijderen. Ik plaats de informatie voor u. Is het niet slim hoe Satan u zo bezig kunt blijven houden dat u de tijd niet eens neemt om het te leren? Je brengt zoveel op jezelf, Mijn dochter, dat als je gewoon in de eerste plaats bij Mij zou komen, je veel pijn kon ontsnappen. Deze woorden zijn niet alleen voor Mijn andere kinderen, ze zijn voor jou. Begin acht te slaan op Mijn waarschuwingen. U krijgt geen vrije doorgang. Weglopen van Mij zal uw problemen niet oplossen.

De beproevingen die u confronteert zijn bedoeld om u dichter naar Mij te trekken, niet om u weg te duwen. Hoe meer u Mij nodig hebt, hoe beter. Hoe meer u naar Mij zoekt om uw gebroken hart te herstellen, zult u schoonheid zien in alle dingen. >>>>>July 8, 2013 – Need Me

YouTube

