Bange Discipelen Zijn Waardeloos Voor Mij. Vertrouw

Rhema Woord
278pikelk –  3 juli 2013
Vrij vertaald

Zelfs ongelovigen zijn bewust van gevaar. Terwijl gebeurtenissen ontvouwen, steeds dichter na elkaar, komt er een gevoel van gevoelloosheid. De meeste mensen, gelovigen inbegrepen, zijn zo verzadigd met het nieuws van de dag dat de dingen hen niet langer shockeren. Dit is wanneer de waarde van het menselijk leven zijn heiligheid nog meer verliest. Het glijdt verder en verder op de glibberige helling. Terwijl Mijn schepping de waardering van het menselijk leven verliest, zullen Mijn kinderen de dingen sneller en sneller zien ontvouwen. Zij, de machthebbers van uw wereld, manipuleren u, degenen die ze kunnen.

Zij zullen u zonder twijfel doen geloven dat wat er gedaan wordt wordt gedaan voor het grotere goed. De waarde en de heiligheid van het leven is verslechterd sinds het begin, maar wanneer de meerderheid van de mensen ervan overtuigd zijn dat genocide voor het grotere goed is, is dit een tijd waarin Ik moet ingrijpen. Deze dingen zullen binnenkort plaatsvinden in uw eens grote natie. Machten die er zijn, de legers van Satan, zullen velen een gevaar voor uw samenleving achten en zij zullen worden uitgeroeid. Zijn legers hebben zich voorbereid voor vele jaren.

Stap uit uw wereldbeeld en stap in het bovennatuurlijke beeld. Wat er in uw wereld gebeurt is direct gekoppeld aan wat er gebeurt in het bovennatuurlijke. Satan en zijn legers zijn volop bezig op dit moment. Dit zal binnenkort naar u toe komen. Dit zal spoedig tot uw natie komen. Hij zet al zijn eenden in een rij op het wereldtoneel, en hij wacht geduldig op het juiste moment om toe te slaan in uw eens grote natie. Alle dingen wijzen op de dingen die in Mijn Woord zijn beschreven. Menselijke waarde voor het leven is bijna weg. Demonen beheersen velen, en er zullen velen volgen.

Op dit moment kunt u niet bestaan en reageren op uw gevoelens over dingen. U moet in Mijn Woord zijn, en in Mijn Heilige Geest zijn. Mijn Heilige Geest zal uw Gids zijn aangezien de dingen snel zullen gebeuren en u geestelijk voorbereid moet zijn. Verloochen Mijn naam nooit, onder alle omstandigheden. De weg vooruit zal moeilijk zijn, maar Mijn kinderen zullen beschermd worden totdat Ik hen tot Mijzelf breng. Dit zal gebeuren te zijner tijd, maar er zal enige tijd zijn waarin u op uw Aarde moet blijven om het begin van het einde te zien. U moet nu dicht bij Mij blijven.

Uw levens, Satan en zijn volgelingen trekken velen van u weg op dit moment. U brengt niet tijd door in Mijn Woord. U brengt niet tijd door in gebed. U hebt geen gemeenschap met Mij of aanbidt Mij. U wordt gewoon weggetrokken. Sommigen van u beseffen het niet eens. Stop en kom terug naar Mij! Kom terug naar het comfort van Mijn vrede. Als u zich laat overvallen door angst, bent u een waardeloze soldaat aan Mij. Wees niet bang. Loop in Mijn vrede. Ik moet u waarschuwen dat de tijd kort is, en binnenkort zal uw natie veranderen tot een plek die u niet eens zult herkennen. De dood komt naar Amerika. >>>>>July 3, 2013 – Fearful Disciples Are Worthless to Me. Trust

YouTube

