Wast U Schoon

Rhema Woord
278pikelk –  21 juni 2013
Vrij vertaald

Uw hart is uw verantwoordelijkheid. Als u uw dagen vult met de dingen van deze wereld, laat u geen ruimte voor Mij. Willen vervuld worden met de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, gebeurt niet zomaar. U moet ruimte voor Hem creëren in uw leven. Als u de tijd met de dingen van deze wereld vult, zal er weinig of geen ruimte zijn voor de Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, in uw leven. Als u wilt breken uit de zonde die u naar beneden sleept, hebt u de kracht van Mijn bloed om dat te doen. Satan vecht vanuit een plaats waar hij al verslagen is. Hij is niet van plan om u dit geheim te vertellen.

U moet leren over de koning van leugens en de wapens die hij vormt tegen u om te begrijpen dat u vecht vanuit een plaats van de overwinning. Hij vermomt zich als een overwinnaar en Mijn kinderen vallen ervoor. Zij zitten tegenover zijn geestelijke aanvallen en zij gebruiken de wapens niet die Ik voor hen verstrek. Mijn bloed zorgt voor een lijn die Satan en zijn volgelingen niet kunnen oversteken. Zijn kracht ligt in het feit dat de meerderheid van Mijn kinderen het uniform van Mijn leger dragen, maar zij dragen of begrijpen niet de manier waarop de wapens te gebruiken die ik voor hen verstrek. Deze demonen die tegen u komen hebben geen recht. Zij plegen huisvredebreuk.

Als u ze voet aan de grond geeft, zullen ze niet opgeven totdat ze gedwongen worden zich terug te trekken. U bent verantwoordelijk voor het gebruik van de wapens die Ik u verstrek. U bent verantwoordelijk voor het leren van wat ze zijn en hoe ze te gebruiken. Achterover leunen en onwetend blijven van deze demonen en de manier waarop ze werken is niet hoe Ik wil dat u leeft. Geketend zijn aan uw zonde en niet in staat om het te verbreken is niet wat Ik wil voor Mijn kinderen. Om deze strijd te vechten en te winnen moet u beseffen dat Ik al gewonnen heb voor u en u vecht vanuit een plaats van de overwinning.

De manier waarop deze demonen werken, als zij de ruimte in u vullen, in uw wezen die bewoond moet worden door de Ruach Ha Kodesh, zij plegen daar huisvredebreuk totdat zij verwijderd worden. U bent verantwoordelijk om hen te vertellen om te vertrekken. Zij hebben geen heerschappij over u tenzij u zich hebt overgegeven aan hen. U geeft u over aan hen door simpelweg zelfgenoegzaam te zijn en hen te laten doen wat ze willen. Zij houden u in herhalende zonde, en als een vlieg zoemen zij rond en zullen ze u blijven pesten totdat u ze slaat tot onderwerping of ze uit uw huis schopt. >>>>>June 21, 2013 – Wash Yourselves Clean

YouTube

