Vrij van Demonen

Rhema Woord
278pikelk –  13 juni 2013
Vrij vertaald

Laat Mij de ketenen verbreken die u gevangen houden. Als er herhalende zonde in uw leven is dat u niet in staat was geweest er vrij van te breken, moet u erkennen dat als u op uw eigen er van wegdraait, de verleiding er nog steeds zal zijn voor u. De keten zal er nog zijn, en u zult het met u meeslepen. Er zal altijd een knagend gevoel  zijn als van: “Wat als ik val?” of “Wat als ik niet kan volhouden?” Er kan nog steeds een verlangen zijn om terug te keren naar wat voor bal ook is aan het eind van de keten. De enige manier om echt vrij gezet te worden is als u Mij de keten laat breken. Laat Mij het verlangen beëindigen.

Laat Mij u helpen goed geïnformeerd te zijn over hoe u uzelf ontdoet van deze demonen. U kunt in staat zijn om zelfbeheersing te gebruiken en de demoon te onderdrukken, uw herhalende zonde geheim te houden, maar uiteindelijk zal het zijn lelijke kop omhoog steken. Als een hond die terugkeert naar zijn eigen braaksel zult u toestaan dat de zonde weer op een bepaald punt terugkomt in uw leven. Het wordt tijd dat u Mij u laat vrij zetten, echt vrij, vrij van alle demonen die u rond sleept als een bal aan een ketting. Dit is iets wat u moet leren en begrijpen in deze laatste dagen. Er zijn leden van Mijn leger die naar beneden gesleept worden door verschillende demonen, verschillende herhalende zonden.

Dit zijn demonen die aan de frontlinies van het leger van Satan zijn. Voor Mijn leger om naar voren te marcheren, moeten deze demonen eerst verslagen worden. Dit is de voorbereiding voor de echte strijd. Leer hoe u uzelf ontdoet van deze demonen en ze weerhoud van terug te keren. U kunt geen twee heren dienen. U moet vrij zijn om Mij te dienen. Ik zal u de gereedschap en kennis geven om u vrij te breken, maar u moet van Mij houden meer dan u houdt van uw leven, meer dan u houdt van de wereld, en meer dan u houdt van de zonde. U moet echt vrij willen zijn.

Zoek Mij en Ik zal in u een nieuw hart plaatsen, een hart dat niet meer getrokken zal worden tot de zonden van uw verleden. Ik zal de ketenen verbreken, als u de stappen neemt om uw deel te doen. Dit is absoluut noodzakelijk voor Mijn leger, voor Mijn bruid. >>>>>
June 13, 2013 – Free of Demons

YouTube

