Uw Oren Kunnen Horen de Stem van Uw Herder

Rhema Woord
278pikelk –  17 juni 2013
Vrij vertaald

Satans doel is om Mijn kinderen te doen reageren in trots en tweedracht te zaaien onder Mijn gelovigen. Elk persoon die strijd veroorzaakt loopt niet met Mij. Luister naar Mij. Wanneer Ik u een vrede geef die alle verstand te boven gaat, weet u dat een bericht zuiver is. Als het u een uitleg vraagt en u ongemakkelijk laat, zelfs nadat u tijd hebt besteed om te bidden, wees u bewust dat niet alle berichten van Mij komen. Uw oren kunnen de stem van hun Herder horen. Ik zal u niet leiden op het verkeerde pad. Onderscheid biddend alle woorden die u hoort, met inbegrip van deze zeer woorden.

Maar vertrouw Mij dat u bevestigingen en vrede in uw hart zal worden gegeven om ervoor te zorgen dat uw hart zeker is dat de berichten van Mij zijn. Boze geesten zwerven over Mijn schapen nu, om te misleiden wie ze kunnen. Als u niet in Mij blijft, kunt en zult u gemakkelijk misleid worden. Door te blijven aan Mijn zijde, bent u zeker om geleid te worden langs de gemakkelijke weg. Mijn Woord moet uw gids zijn. Mijn Woord moet uw nummer één raad zijn. Berichten die u ontvangt van Mij op basis van Mijn Woord. U kunt niet vertrouwen op mensen. U moet vertrouwen op Mij.

Mijn boodschappers spelen een belangrijke rol in het opbouwen van Mijn kudde, maar echte relatie moet zijn tussen u en Ik. Ik zal u de weg wijzen, en u zult Mijn stem horen. U zult opereren in Mijn vrede. Loop met Mij nu, vlak aan Mijn zijde. Kom dicht bij Mij nu. Laat de wereld u niet van Mij weghouden. Geen vloer is belangrijker dan Onze tijd samen. U zult getuige zijn van Mijn bescherming uit de eerste hand en in veiligheid lopen bij elke stap vooruit. Onze relatie kan niet waar dan ook geplaatst worden dan als eerste in uw leven. Ik kan niet de achterbank nemen als Ik Degene ben die rijdt.

U moet uw vrije wil overgeven aan de Ruach Ha Kodesh, de Heilige Geest, en u terugtrekken tot Mij. Uit deze wereld nu, en terug naar Mij. Er is niets in uw wereld voor u. U bent niet veilig daar en u distantieert uzelf van Mij. Dat zal alleen maar leiden tot pijn voor u. U breekt Mijn hart wanneer u van Mij wegrent, Mijn kind. Kom terug naar de veiligheid van Mijn omhelzing. Ik hou van u en Ik wil dat u thuiskomt. Waar u ook bent geweest, wat u ook hebt gedaan, Ik verstoot Mijn kinderen niet. Ik verwelkom hen thuis in de meest liefdevolle armen.

Ik ben altijd bij u geweest, maar u wist niet dat Ik er was. U herkende Mij niet door de lens van uw wereld. Kom naar huis tot Mij nu, Mijn kind. Ik ben uw Vader en u kunt Mijn liefde voelen, als u uzelf toelaat. Ik verlang voor u om weer veilig onder Mijn hoede te zijn. Kom naar huis. Kom uit deze wereld en terug naar uw Vader die van u houdt. Dit lijkt alsof het gemakkelijk zal zijn. Ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar het comfort en de liefde die op u wachten om u te omringen wanneer u tot Mij komt zal zeker de moeite waard zijn. Niets in de wereld is te vergelijken met Mijn liefde. Niets. >>>>>June 17, 2013 – Your Ears Can Hear the Voice of Your Shepherd

YouTube

