Geef U Over Voortdurend

Rhema Woord
278pikelk –  18 juni 2013
Vrij vertaald

Lopen met Mij zal steeds moeilijker worden voor degenen die nog met één been in de wereld zijn. U zult zeker struikelen en vallen. Ik vereis een overgegeven hart. Het is gemakkelijk om heen en weer te stuiteren van het in Mijn aanwezigheid zijn tot uit in uw wereld. Dit is niet hoe Ik u oproep om te leven. Geef u over. Geef u over aan Mij nu. Geef uw wil aan de Heilige Geest. Wanneer u verschillende situaties benadert, moet u keuzes maken. Kom naar Mij bij het maken van deze keuzes. De overgave is niet een eenmalige zaak. U moet voortdurend uw vrije wil overgeven aan de Ruach Ha Kodesh.

U zult ofwel vrede ontvangen, en misschien zelfs ingevingen van de Heilige Geest, of u zult een gevoel van tijdelijke voldoening ontvangen en een ongemakkelijk hart dat afkomstig is van uw wereld. Dit, nogmaals, is niet een eenmalige zaak. U moet u voortdurend overgeven aan Mij en wanneer u dit doet, zult u zien dat uw lasten licht zullen worden. Ik zal uw lasten op de schouder nemen, maar alleen als u het Mij toelaat. Uw wandel met Mij, uw reis naar huis, is alleen dat, een reis. U zult zeker misstappen nemen. U zult u overtuigd voelen; en in plaats van te wentelen in schaamte en schuld gevoel, moet u meteen terugkomen op de weg met Mij.

De Ruach Ha Kodesh overtuigt u, en als u niet uw rechten kent kan de Satan op zijn beurt u veroordelen. Veroordeeld voelen kan u leiden tot verder afdwalen van Mij. Overtuigd voelen is goed. Het veroordeeld voelen is niet van Mij en kan u op een dwaalspoor brengen.  U hebt het  recht om  overtuigd te staan,  maar niet ver­oor­deeld. Uw leven voor Mij is actief, niet passief. U begint door Mij te betrekken in al uw beslissingen. Ik wil betrokken zijn omdat Ik van u houd. Wanneer u toch fouten maakt, dwaal niet verder af van het pad tot in de veroordeling, maar keer onmiddellijk naar Mij terug met een berouwvol hart.

Mijn dood aan het kruis stelde rechten vast voor al Mijn kinderen. U hebt het recht overtuigd te staan en niet veroordeeld. Satans doel is om dit recht meteen weg te nemen, en door dit te doen zult u verder weg van Mij zijn. Ken uw wettelijke rechten. U bent van Mij, niet van hem. Loop in die kennis. Ik ben hier. >>>>>June 18, 2013 – Surrender Constantly

YouTube

