Bewust van Zijn Tegenwoordigheid

Rhema Woord
278pikelk –  19 juni 2013
Vrij vertaald

U bent vele vaten. U draagt Mij met u overal mee naartoe. Uw toelating is wat Mij bij u laat en u begeleidt bij elke stap. Het is gemakkelijk om te willen dat Ik met u ben en uw Gids te zijn, maar het vereist bewust van Mij te zijn de hele tijd en niet alleen een deel van de tijd. Het vereist het openen van uw hart en uw wezen in Mijn tegenwoordigheid voortdurend.  Ik ben alleen voor de rit wanneer uit­ge­no­digd; en Ik kan mee voor de rit, maar nog steeds op de achterbank. Waar Ik wil zijn is vooraan en in het centrum van uw leven. Stevig aan het stuur met het stuur stevig vast gegrepen in Mijn handen.

Ik heb veel van uw leven besteed aan het proberen om het stuur van uw handen in de Mijne te krijgen. U gaat door vele moeilijke momenten, kuilen, en zelfs af van kliffen omdat u niet de controle aan Mij geeft. Ik hou van u en kon dingen voor u veel gemakkelijker en veiliger maken als u gewoon Mij zou laten sturen. U bent een vat, en om Mijn vat te zijn moet Ik de controle hebben. Uw vrije wil en het vlees zijn strijders. In veel gevallen zijn ze beïnvloed door Satan en deze wereld. Dit maakt u onbewust van de gevaren die u eigenlijk confronteert als Ik niet in de bestuurdersstoel ben.

Ik wil de Architect van uw leven zijn en u opbouwen tot in een wonderbaarlijke, ingewikkelde herenhuis. Zovelen van u kiezen om uw eigen leven op te bouwen tot in modder harten, en vragen af waarom ze niet blijven staan tegen de stormen. Leer om Mij u te laten begeleiden, u te sturen en u op te bouwen. Laat Mij Mijn licht schijnen voor uw elke stap. Wees geduldig en begrijp dat waar Wij naartoe gaan de reis zelf zeer, zeer belangrijk is. U kunt de reis niet overhaast doen, omdat Ik u opbouw langs de weg zodat wanneer u daar komt, u bent tot wie Ik u bedoelde te zijn.

Als u haast door de reis heen, zult u tot het einde komen en zult u veel van de dingen missen die Ik van plan was u te laten leren en genieten langs de weg. Laat Mij nu rijden. Wees geduldig en open uw ogen. Geniet van de schoonheid die voor Ons ligt. Het maakt niet uit hoe slecht de dingen lijken in de wereld om u heen, als Ik rijd bent u beschermd en zult u zien en leren alles wat Ik heb gepland voor u. >>>>>June 19, 2013 – Conscious of His Presence

YouTube

