Wacht. Rust In Mij. Groei Automatisch

Rhema Woord
278pikelk –  8 juni 2013
Vrij vertaald

Zovelen van Mijn kinderen wijken af van Mijn pad, willen luisteren naar hun vlees in plaats van op Mij te wachten. Zij lopen vooruit en proberen om Mijn plan voor hen te doen ontvouwen vóór zijn tijd. Mijn kind, je moet hen vertellen om te rusten in Mij. Ga door om uzelf van de wereld te zuiveren en te groeien in Mij, maar rust ook in de voltooiing van Mijn plan. Zovelen streven om toe te voegen aan Mijn eenvoudige heilsplan. Zij denken dat het toevoegen van hun werken hun porties in de Hemel gaat verhogen. Mijn werken zijn vruchten van de Geest, geïnspireerd door de Geest. Uw vlees-geïnspireerde werken hebben geen indruk op Mij.

Wanneer u rust in Mijn volbrachte werk is dit wat vereist is. Niets wat u doet in uw vlees is zichtbaar aan Mij. Opereren in de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, is de enige manier dat u Mij tevreden kunt stellen. Wanneer u opereert onder de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, houden uw werken op om vuile vodden te zijn en worden ze de vruchten van de Geest. Velen van Mijn kinderen moeten zien dat er niets van het vlees heilig is. De enige manier waarop ze heilig kunnen worden aan Mij is door zichzelf een vat te laten te zijn voor de Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest. Simpel gezegd, uw werken van het vlees kunnen nooit heilig zijn.

Uw werken om een aanvaardbare offer aan Mij te zijn, moeten voorbeschikt zijn door de Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest. Dit is hoe u opereert in Mijn wil voor u. U krijgt alles wat u nodig hebt: Begeleiding, kennis, vrede, en Mijn liefde wanneer u rust in de Ruach Ha Kodesh, wanneer u rust in Mijn voltooide werk. Wanneer u rust in de Ruach Ha Kodesh, groeit u automatisch in Mij. U verwijdert automatisch de oude zondige natuur. Ik creëer in u een nieuwe schepping. Wanneer u rust in Mij, zult u goede dingen beginnen te zien ontvouwen in uw leven.

Wanneer u naar voren drukt en dingen probeert te forceren, zult u uiteindelijk slechter af zijn dan toen u begon. Velen van Mijn kinderen onderschatten de plannen die Ik heb voor hen. Zij lopen alles gelovend van de leugens van Satan, en bestaan gewoonweg met slechts een glimp van wat Ik wil doen met hun levens. Ik zal u inspireren door Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, om te beginnen op het pad dat naar Mij leidt. Als u begint op uw eigen en in uw vlees, zult u zeker niet in Mijn wil zijn en niets geweldigs produceren voor Mijn Koninkrijk.

In uw trots denkt u dat u Mij iets te bieden hebt en Mijn eenvoudige heilsplan te verbeteren. Ja, het plan is eenvoudig, maar het is perfect en kan niet aan worden toegevoegd. Alleen menselijke, vleselijke trots laten Mijn kinderen denken dat zij zelf iets kunnen toevoegen aan Mijn perfecte plan. In veel gevallen is uw trots uw grootste vijand. Verpletter nu uw trots. Vernedert u voor uw Koning. >>>>>June 8, 2013 – Wait. Rest In Me. Grow Automatically

YouTube

