Vuur Regent, Aarde Schuddend Ontwaken

Rhema Woord
278pikelk –  30 mei 2013
Vrij vertaald

Ik wil u. Ik wil nu uw hart. Zie uw leven zoals u het kent als voorbij, en kom onder Mijn 100 procent begeleiding. Maak radicale veranderingen in wie u bent en word tot wie Ik u maakte te zijn. Nu gaan dingen niet meer over u. De transformatie van uw hart kan nog steeds plaatsvinden, maar de grootste uitstorting van Mijn genade en de aanwezigheid van Mijn glorie komt tot Mijn kinderen op uw Aarde als nooit tevoren. Stel u open voor de ingrijpende veranderingen die Ik nu aan u ga voorzetten. Mijn kinderen, doe wat Ik u roep te doen wanneer Ik u oproep om het te doen.

Wees niet bang. Ik ben de IK BEN, en wanneer Ik u vraag om dingen te doen, zal Ik de weg verschaffen. Scheidt u af van uw wereld en zie de dingen door Mijn ogen. Bid om de dingen te zien door Mijn ogen. Neem de aandacht af van uzelf en uw reis nu, en richt u op Mijn liefde en wat u kunt zien door Mijn ogen. Als Ik u vraag om te gaan, ga. Ik doe sommige extreme dingen nu in het leven van Mijn kinderen die zullen luisteren en open staan tot wat Ik wil dat zij doen. Grote dingen gaan nu beginnen te gebeuren om u heen.

Ik wil soldaten die bereid zijn om tegen de vijand te staan omwille van Mijn liefde. Vraag dat Ik u consumeer, en Ik zal. Wanneer Ik u consumeer en alles wat u doet is  gemotiveerd en  geordend door Mij,  zullen wonderen  nooit ophouden. Alstublieft, verwacht grote dingen van Mij. Verwacht wonderen. Verwacht dat mensen tot de zaligmakende kennis van de genade boodschap komen. Verwacht van mensen te realiseren dat Ik de God van Abraham, Izaak en Jakob ben, de enige ware God en Schepper van het heelal. Het maakt niet uit hoe slecht de dingen eruit kunnen zien, verwacht van Mij te bewegen in wonderbaarlijke en grootste manieren nu.

Ga verder uzelf te zuiveren, af te scheiden, en te reinigen, ja, maar verwijder uw focus van uzelf en focus op Mij. Focus nu op hoe Ik de dingen zie. Ik zal u ogen geven om de pijn te zien, maar Ik zal u ook de mogelijkheid en de middelen geven om er iets aan te doen. Verspreid Mijn liefde, en op hetzelfde moment Mijn evangelie. Zoals Mijn liefde verspreidt, verspreidt Mijn evangelie. Verspreid nu het goede nieuws over de redding van de wereld. Ik houd uw hart dicht bij die van Mij en beschermd, zodat u op uw beurt weer kan losbarsten in een nieuw begin, het verspreiden van Mijn liefde en Mijn evangelie antwoord op het lijden en de verlorenen.

Ik roep u allen op nu om uit te zoeken hoe Ik wil dat u Mijn liefde verspreidt. Ik heb plannen voor u allemaal. Ze zijn allemaal zo verschillend als een ieder die deze oproep hoort. Er komt een groot ontwaken van Mijn Heilige Geest. Naarmate steeds meer van de volgelingen van Satan worden losgelaten om verwoesting aan te richten in de wereld om u heen, gaan meer en meer van Mijn kinderen Mij en de inwoning van de Helper, Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, ontvangen. Boodschappers, breng Mijn boodschap van liefde en genade, en waarschuwingen uit. Luister naar wat Ik u vertel. Het is essentieel dat u naar Mij luistert in uw geest.

Raak niet verlamd. Vraag naar tekenen als u niet zeker bent. Verwacht wonderen en een enorme openbaring van Mijn reddende genade om velen te beïnvloeden. Heilig is de IK BEN. Ik kom tot u nu, degenen die Mij zoeken, en Ik zal u vullen met Mijn Heilige Geest, en u zult terugvechten tegen de vijand. U zult de vijand slaan met Mijn naam. Al Mijn kinderen, verwacht deze goede dingen. Verwacht een enorme opwekking en een groot aantal van Mijn kinderen nu te komen uit uw wereld en in Mijn aanwezigheid. >>>>>May 30, 2013 – Raining fire, Earth Shaking Awakening

YouTube

