Liefde

Rhema Woord
278pikelk –  3 juni 2013
Vrij vertaald

Voordat Mijn volgende hand wordt gespeeld, moet Mijn bruid één worden. Net als een ……..? hechte groep, worstelt zij nu om haar focus te vinden. Zoveel delen van Mijn Lichaam gaan in verschillende richtingen. Stop! Word één in uw focus. Wat moet uw focus nu zijn? Wat voor soort weergave moet u aanbieden, vraagt u? Liefde! Liefde is Mijn universele taal, en het is de enige waarheid die niet kan worden vervalst door Satan. Als Satan probeert liefde te vervalsen begint het een beetje te veel als liefde te lijken. Daar kan hij niet voor staan. Hij wil en is in staat om zoveel andere dingen te vervalsen als het zijn prooi in de strik brengt.

Als het puur is, en wanneer getoond door één van Mijn kinderen naar een verloren kind in zijn puurste vorm, kan het niet worden nagebootst of gedupliceerd worden door Satan. Hij kan het niet doen en zal het niet doen. Mijn kinderen, opereer in de hoogste zin van liefde nu. Twijfel niet aan de dingen die Ik tot u spreek en van u vraag. U zult uit uw comfort zone worden verplaatst nu. Mijn Koninkrijk is het waard. Met Mij is alles mogelijk, en al snel wat erg ongemakkelijk voelt zal een tweede natuur worden. Vertrouw op Mij en opereer in Mijn liefde, en zie de wonderen ontvouwen in de turbulente tijden tegemoet. >>>>>June 3, 2013 – Love

YouTube

