Leer Wapens te Gebruiken in Tijden Vooruit

Rhema Woord
278pikelk –  31 mei 2013
Vrij vertaald

Macht en kracht zijn van u in Mijn naam. Realiseer de kracht die u hebt in Mij. Realiseer de kracht die u hebt over al uw problemen. Realiseer de kracht die u hebt in Mijn naam om uw uitkomsten vorm te geven. Als u Satan en de wereld uw uitkomsten laat dicteren, zult u vallen. De reden waarom zo velen van Mijn kinderen falen is dat zij geen gebruik maken van de kracht in Mijn naam. Spreek Mijn naam en Mijn Woord uit over alles. Beveel dat Mijn wil gedaan wordt in uw omstandigheden. Ik ben geen God van gebrek. Ik plaats u niet in situaties van nood, qua financieel, gezondheid of anderszins.

Dit wordt gedaan door de prins van uw Aarde. Hij plaats de geesten van gebrek in u, en u worstelt in voortdurende gebrek. Ik ben de IK BEN. Is er iets te moeilijk voor Mij? U spreekt uw lot op uzelf wanneer u Satans woorden hardop uitspreekt. Als de tijden moeilijk worden, moet u zich bewust zijn van de kracht in uw tong. Uw woorden zijn levende dingen en wanneer u negatief klaagt, zullen uw uitkomsten als zodanig zijn. Dit is een eenvoudige gereedschap, maar zo velen van Mijn kinderen spreken zichzelf uit in ziekte en financiële tekort. Spreek goede dingen uit over uw leven.

Niet luisteren naar en de gedachten aan de brandende pijlen van Satan herhalen. U spreekt Mijn kracht in u weg wanneer u hardop de negatieve gedachten uitspreekt die hij plaatst in uw gedachten. Dit is zo belangrijk dat u dit begrijpt in deze eindtijd. Wanneer geconfronteerd met de verwoesting en vernietiging die zeker komen  op uw planeet,  moet u luisteren  naar Mij.  Sta niet toe  dat vurige pijlen van Satan uw manier van denken bepalen. De Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, heeft macht over deze vurige pijlen. Gebruik Hem! Ik gaf u een Helper in de Ruach Ha Kodesh!

De kracht in Mijn naam wordt uitgevoerd door de Ruach Ha Kodesh. Mijn zekere overwinning is waar u vanuit vecht. Dit is waar. Als u nederlaag uitspreekt in uw leven, liegt u tegen uzelf en laat u Satan een strijd winnen die hij al heeft verloren. Hij is verslagen! Waarom blijft u anders zeggen in uw geklaag en slechte dingen over uw leven afroepen? Waarom geeft u hem terrein waar hij geen recht op hebt? Waarom? Leer van de kracht in Mijn naam en gebruik het! Dat moet nu gebeuren!

Dingen gaan erg moeilijk worden voor Mijn kinderen als zij niet de wapens benutten die Ik hen aanbied. Weet u wel wat de wapens zijn? Zoek dit uit. Allereerst laat Mij luid en duidelijk zeggen, slechte dingen uitspreken over uw leven en het leven van de mensen om u heen is gevaarlijk en verkeerd. U moet lopen in Mijn kracht en geloof hebben dat wat u niet kunt doen, Ik zal doen. Luister naar Mij nu. >>>>>May 31, 2013 – Learn Weapons to Use in Times Ahead

YouTube

