Houd Op Mij te Betwijfelen!

Rhema Woord
278pikelk –  10 juni 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, laat uw harten niet moe worden. Mijn kinderen zijn speciaal en moeten niet leven als de verlorenen in deze wereld. Pak de speciale autoriteit op die u hebt in Mijn naam. U bent niet van deze wereld en u moet u niet gedragen als zodanig. Ik zal degenen voor u plaatsen die u moet bereiken. U zult nu gezegend worden als geen ander moment. Mijn dienares zal worden bekritiseerd voor het uitbrengen van Mijn boodschappen, maar zij zal gehoorzaam zijn. Accepteer nu Mijn zegen, Mijn kinderen. Uw leven zal nu gemakkelijk zijn wanneer u zich richt op Mij.

Zeker, u zult geringe probleempjes langs de weg krijgen, maar wanneer u rust in Mij zullen ze alleen dat zijn, gering. U kunt alle dingen doen door Mij want Ik ben de IK BEN. Ik ben uw kracht, als u Mij toelaat. Velen zullen hun religieuze geesten en hun kunstmatige doctrines afstoten en in directe relatie met Mij komen. Er moet niets Onze relatie belemmeren. Het moet direct zijn met niets om zijn stroom te stoppen.  Wanneer u uw kunstmatige ideeën en kunstmatige regels toe­voegt, stopt het Mij van in staat te zijn om te werken in uw leven. U maakt een luchtbel waarin Ik geplaatst wordt. U beperkt Mijn capaciteiten.

Wanneer u dit doet remt u Mijn mogelijkheid om niet alleen u te doen groeien in Mij, maar u beperkt Mijn vermogen om voor u zowel geestelijke als aardse zegeningen te verstrekken. Ziet u niet, Ik wil u rijkelijk zegenen? Ik heb een prijs betaald om u vrij te zetten van de heerser van uw wereld. Niet langer hoeft u zijn regels na te volgen. U bent vrij om te genieten van het leven in Mij nu. Waarom beperkt u wat Ik kan en wil doen in uw leven? Ik wil dat mensen jaloers worden op wat u hebt in Mij, jaloers dat u een liefdevolle, hemelse Vader hebt die geen kosten spaart om u te begieten met liefde en vriendelijkheid, en zegeningen van vrede.

Ik spaarde geen kosten. Ik gaf Mijn leven. Wees rijk in Mij en verheerlijk Mij in alles wat u doet, en Ik zal er voor zorgen dat uw hart is gezegend met Mijn vrede. Ik nam uw gebrek en lijden zodat u kunt lopen in Mijn gerechtigheid. Sommigen, wanneer er te veel gegeven wordt, zullen van Mijn pad af vallen en in deze wereld. Hun harten zijn niet gereed. Als er te veel gegeven wordt zullen zij gemakkelijk worden weggerukt. U ontvangt in zegeningen waar u gereed voor bent om te ontvangen. Begin met te ontvangen van Mijn vrede precies waar u bent. Wanneer u in vrede kunt zijn precies waar u bent zult u een doorbraak ontvangen. Verwacht van Mij om grote dingen te doen in uw hart en in uw leven.

Wees stil en erken dat u bent waar u bent omdat Ik wil dat u daar bent. U bent precies waar u moet zijn voor Mij om u vooruit te brengen. Neem niet een omweg om vooruit te gaan, maar vertrouw op Mij 100 procent. Blijf op Mijn pad. Twijfel niet aan wat Ik doe in uw leven. Betwijfel niet waar Wij heen gaan of wanneer Wij er zullen komen. Wees geduldig en leun achterover en geniet van de rit. Door naar voren te duwen op uw eigen, zult u falen. Ik ken de plannen die Ik voor u heb. Laat Mij ze laten ontvouwen. Onderschat Mij niet en de plannen die Ik heb voor uw leven. Ik ben uw Schepper. Ik ben de IK BEN. >>>>>June 10, 2013 – Quit Doubting Me!

YouTube

