Waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rhema Woord
278pikelk –  26 mei 2013
Vrij vertaald

Net zoals de Israëlieten uit Egypte werden bevrijd, zal Ik u bevrijden uit de handen van het kwaad in de wereld. Elk pad van bevrijding is niet hetzelfde. Sommige reizen zijn gevuld met obstakels, sommige met pijn, sommige met tragedie. Welke tijden leeft u in? Als u het niet weet, kijk rond. Mijn hand schudt uw Aarde. Door Mijn wil bent u veilig bewaard, als uw gezicht naar Mij toe is gekeerd. Dwaal niet af. Draai uw gezichten niet van Mij af. Ik bedekte uw planeet met water eens en verwoeste het volledig. Volledige verwoesting komt er weer aan, en Mijn kinderen moeten nu op Mij kunnen vertrouwen, Mij en Mij alleen om hen veilig te houden.

Voor vele maanden heb Ik u gewaarschuwd voor wat gaat komen. Satan begint zijn mars op uw Aarde, en de aanvallen zullen tegen Mijn schepping komen vanuit elke hoek. Bid nu voor de verlorenen. Bid voor elkaar. Gebed veroorlooft actie. Geef Satan en zijn volgelingen niet wettelijke rechten of autoriteit over u. Wanneer u uw leven leidt in het vlees, opent u deuren voor Satans volgelingen om in u te voeren. Deze geesten kunnen de controle nemen en ervoor zorgen dat u dingen doet en zegt die niet van Mij zijn. Deze demonen of geesten van Satan zijn overal, en u moet nu meer dan ooit voorzichtig zijn om hen niet de wegen of openingen te geven.

Mijn liefde verplettert hen, en als u zich gewoon koestert in Mijn liefde voor u, hebben ze geen andere keuze dan te vluchten. Stelt u zich voor Mijn armen open, Ik ben klaar om u te scheppen en u een knuffel te geven. Binnenkort, Mijn kinderen, zeer binnenkort, zult u met Mij zijn, Mijn glorie uit de eerste hand zien. Maar tot die tijd, nader dichter en dichter tot Mij. Word verwijderd uit uw wereld en verwijder de wereld uit uzelf. Scheidt u af onder begeleiding van de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Hij is uw Helper.

Als u vast zit in een zonde of in een wereldse situatie, zelfs als uw lichaam ernaar verlangt om u daar te houden, vraag de Ruach Ha Kodesh, de Heilige Geest, om in u een nieuw hart te creëren. Een nieuw verlangen van het hart. Het verlangen van het hart voor Mij, en u zult snel uw zonde zijn greep zien verliezen over u. Het zal u niet langer aantrekken. Mijn weg kan uw weg zijn, als u de Heilige Geest laat werken in uw leven. Sluit de deuren van uw leven tot het kwaad nu, en open de deuren van de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Laat Hem uw Gids zijn. Laat Hem u uit het vuil optillen dat de wereld is om u heen.

Laat Hem de ruggen van de demonen breken die u beheersen. Hij kan en wil. Vraag gewoon. Hij zal u bevrijden van welke gebondenheid dan ook waar u zich bevindt. Geef niet op, en verlies de hoop niet. Nu is het tijd om de deuren van uw leven te openen voor Hem. Hij is meer dan in staat om u te redden van uzelf, u te redden van uw vlees, en u te redden van Satan en zijn volgelingen. Tegen de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, hebben Satan en zijn handlangers geen schijn van kans. >>>>>May 26, 2013 – Warning!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YouTube

