Vertrouw om Mijn Rust Binnen te Gaan

Rhema Woord
278pikelk –  29 mei 2013
Vrij vertaald

Als het vuur regent op uw Aarde, als Mijn hand uw Aarde schudt, zijn Mijn kinderen niet bang. Angst is niet van Mij. Mijn kinderen zijn van Mij. Ongeacht wat Mijn kinderen mee geconfronteerd worden, zullen zij beschermd worden. Verwerp Mij niet. Verwerp niet Mijn bescherming. Mocht een klein beetje van de angst over u heen komen, bestraf de vijand onmiddellijk en roep Mijn naam aan. De problemen zullen nu intensiveren. Mijn kinderen begrijpen de waarheid. Zij zijn hier geplaatst op dit moment voor een reden. Zij hebben een verlangen gekregen om de tekenen te onderzoeken.

Zij hebben een verhoogd bewustzijn gekregen en het vermogen om waar te nemen wat er gebeurt om hen heen. Houd vast nu aan uw hoop. Wanneer u ziet en hoort van de verwoesting die komt, vervang uw angst met anticipatie dat Ik de controle heb en alle dingen in kaart zijn gebracht en vooraf zijn bepaald door Mij. Ik heb de controle, Mijn kinderen. Druk vooruit. Verlang vurig om Mijn rust binnen te gaan. U zult zeker worden geconfronteerd met uitdagingen in deze eindtijd, maar loop in Mijn rust en vertrouwen. Loop in de wetenschap dat u een kind van de Allerhoogste bent. Loop in Mijn liefde. >>>>>May 29, 2013 – Trust to Enter My Rest

YouTube

Matteüs 11:28
Hebreeën 4:1

