Stel Het Niet Uit!

Rhema Woord
278pikelk –  24 mei 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, bewaak uw harten en gedachten tegen de boze nu.  Hij is op jacht en zoekt  wie hij  zal verslinden.  Vind de  knikken in  uw bepantsering:   On­ver­ge­vings­ge­zind­heid, onbekeerde zonde, verslaving, woede, wrok, angst. Allen van demonen, en wanneer u deze dingen doet, opent u de deur voor meer. Sta van uzelf af aan Mij, geef uw leven over aan Mij. Ik ben de weg vooruit. Kijk niet achterom. Uw hart moet aan Mij in bewaring worden toevertrouwd totdat Ik u tot Mij breng. De tijden zullen veranderen, zoals Ik velen van Mijn dienaren heb gewaarschuwd.

Ik herhaal aan hen, u zult niet langer veilig voelen in uw wereld. U moet op Mij rekenen om u veilig te voelen. Het is zo belangrijk dat u Mij toestaat dat Ik Mijn geloof in u deel. Mijn geloof is uw geloof wanneer u uzelf open stelt om het te ontvangen.  U doet dat door Mij uit te nodigen de controle te hebben,  de uit­no­di­ging om uw voortdurende Gids en Metgezel te zijn. Geef uw beslissingen aan Mij, laat Mij een stem in alles hebben, tot in de kleinste beslissing. Ik ben de IK BEN. Ik ben almachtig. Ik ben overal. IK BEN altijd. Ik weet wat ons te wachten staat, omdat Ik daar al geweest ben.

Ik weet alles wat u gedaan, gezien en gehoord hebt, en wat u gaat doen, zien en horen. Alstublieft, vertrouw Mij nu. Vertrouw Mijn kracht. Vertrouw op Mijn volledige controle over Mijn schepping. Wanneer u uzelf aan Mij overgeeft, zult u niet langer de zorgen en angst hebben die u hebt terwijl u in uw vlees bent. Wanneer u uzelf aan Mij overgeeft, zullen demonen geen andere keuze hebben dan te vluchten.  U moet uzelf  onderzoeken en Mij  vragen om u te  helpen alles te ver­wij­de­ren wat u terughoudt van het 100% van Mij te worden. Vertrouw Mij om uw Vader te zijn.

U zult zien, als de dingen sneller en sneller beginnen te ontvouwen, dat U Mij nodig hebt om u vast te houden. Confronteer niet wat er gaat komen zonder Mij als uw centraal punt. Laat Mij uw Rots zijn. Laat Mij u beschermen tegen het kwaad dat komt. Laat Mij u begieten met de zegeningen die Ik gereed heb voor alle kinderen die zichzelf de Mijne noemen. Dit is niet een tijd voor angst, Mijn kinderen, maar een tijd van opgewonden anticipatie. Kijk uit naar de tekenen en wees op de hoogte, maar laat de tekenen niet uw focus worden.

Ik moet het centrale punt in uw leven zijn. Weet wie IK BEN. Blijf in Mijn Woord. Bid in de Geest voortdurend. Vier vaak het avondmaal met Mij. Bestraf Satan en zijn volgelingen, en sta geen steunpunten of intredes toe in uw leven. Wees de Mijne. Stel het niet uit. >>>>>May 24, 2013 – Do Not Delay!

YouTube

