Kom Met Mij Mee!

Rhema Woord
278pikelk –  28 mei 2013
Vrij vertaald

Snapt u het niet? Ik kies mensen omdat zij zijn wie ze zijn, en zij zijn waar ze zijn om te doen wat Ik nodig heb voor hen om te doen. U werd gekozen want u hebt meegemaakt wat Ik gekozen heb voor u om te ervaren. U bent fysiek en mentaal precies waar Ik wil dat u bent. U zou niet op de manier werken waarop Ik u nodig heb om te werken als u niet was wie u nu bent. Ik heb al Mijn heiligen marcheren op het ritme van verschillende drums, maar de paden die zij volgen leiden allemaal naar huis tot Mij. Mijn kinderen zijn delen van het lichaam, en zij worden opgeroepen voor verschillende taken.

Streef niet. U weet dat u Mijn wil doet wanneer de dingen gewoon stromen en gemakkelijk naar u toe komen. Probeer niet om meer te doen, of in een andere plaats te zijn dan waar Ik u heb. Luister. Wees stil en luister. U hebt een opdracht. Mis uw instructie niet. Wat Ik van u vraag, mag Ik niet vragen van een ander. Elk detail, elk moment van uw leven, weet Ik over. Ik weet precies waar u was, waar u vandaan komt, wat u gedaan hebt, en waar u naartoe gaat en wat u gaat doen. Geef over Mijn doel voor u geen tweede gedachte. Geef geen tweede gedachte over waarom u hier bent op precies dit moment.

Ik ben de IK BEN. Ik weet het aantal haren op uw hoofd. Het pad dat u gekozen hebt is aangelegd door Mij. Ik wist van de fouten die u zou maken, en Ik weet van de overwinningen waar Ik u doorheen geleid heb. Geef geen tweede gedachte over waar u naartoe gaat, of wat Ik doe met en voor u. Uw gehoorzaamheid schittert in uw geduld en in uw volgen van Mij. Wanneer u probeert om vooruit te lopen, zult u zeker op uw gezicht vallen. Ik geef u de wijsheid en kennis die u nodig hebt voor vandaag. Als Ik u meer geef, zult u vooruit lopen en op uw gezicht vallen. Weet dat u geplaatst bent waar u bent door Mij.

Put uzelf niet uit door uw staart te achtervolgen en te proberen te achterhalen wat Ik van u wil. Ik zal het u vertellen. Mijn heiligen vestigen zich in een hechte groep. De boodschappers horen Mijn berichten via anderen ook, en komen nu bij elkaar. Zij horen soortgelijke richtlijnen van Mij. U bent wakker gemaakt aan Mij en wat Ik heb gepland voor u, een beetje meer elke dag. Breng tijd door met Mij. Vier het avondmaal met Mij. Als Ik u leid om te vasten, dan moet u vasten. Bid in de Geest voortdurend. Achtervolg uw bevrijding zoals u hebt gedaan, Mijn kind. Ik kom voor een vlekkeloze Bruid.

Mijn vuur verteert Satan en zijn volgelingen. Laat hen niet binnen. Verklap niet aan hen. Achtervolg Mij en Mijn Ruach Ha Kodesh voortdurend nu en zij zullen geen andere keuze hebben dan om te vluchten. Geef hen geen steunpunten en breek zeker hun bolwerken af. Geef hen niet onnodig krediet. U vecht vanuit een plaats van de overwinning. Heb kennis van hen, maar ken hun plaats zoals zij doen. Als u hen openingen geeft, zullen zij binnenkomen. Houd dat in gedachten. Mijn tijd is niet uw tijd. Ik zal Mijn kinderen op orde krijgen en in hen een zuiver hart creëren, en wanneer zij puur zijn, zullen zij tot Mij gebracht worden.

Ik zal u zuiveren en heiligen. Deze dingen kunt u niet doen voor uzelf. Stop met het streven. Wanneer u probeert om Mij te helpen, vertraagt u meestal het proces. Spreek niet en wees stil, en luister nu voor Mij. Laat Mij u ontdoen van uw trots. Alleen Ik kan u meenemen van waar u bent naar waar Ik wil dat u zult zijn. Als u het alleen doet, zult u zeker van Mijn pad af eindigen. Mijn heiligen worden geleid door Mij en Mij alleen. Laat Mij u begeleiden. Laat Mij u beschermen. Laat Mij uw angst verwijderen. Laat Mij u vullen met Mijn vrede. Laat Mij u vullen met Mijn blijdschap. Achtervolg Mij en Ik zal u brengen naar waar Ik wil dat u gaat. Laat Mij leiden. Laat Mij uw Rots zijn.

Wat is het, denkt u, dat u voor Mij kunt doen? Stop met het streven. Laat Mij uw Gids zijn. Geef het nu allemaal over aan Mij, niet alleen sommige, maar alles. U kunt niet aan Mij toevoegen. U kunt Mijn plannen niet veel beter laten werken. U maakt deel uit van Mijn plan, maar u moet onthouden dat het Mijn plan is. Leun achterover nu en laat Mijn plan ontvouwen. Het is aan het ontvouwen. Als u met Mij bent, kunt u kijken in verwondering. >>>>>May 28, 2013 – Come With Me!

YouTube

