Hé! Boodschappers!!!

Rhema Woord
278pikelk –  29 mei 2013
Vrij vertaald

Ik roep Mijn boodschappers nu op om stil te zijn en te luisteren. Luister naar de belangrijke berichten die Ik heb voor u. Nu is niet het moment om lui of slap te worden. Vele evenementen die geschreven zijn in Mijn Woord zullen spoedig gebeuren. Mijn boodschappers, luister nu naar Mij en breng Mijn berichten uit. U hebt taken te doen, en ieder van u speelt een andere rol. Laat u niet weerhouden door de nee-zeggers. Laat de aanvallen van de bespotters uw presentatie van Mijn berichten niet  weerhouden.  De berichten  die Ik geef  zijn nu  belangrijke her­in­ne­ringen aan Mijn kinderen. Mijn kinderen, als niet consequent eraan herinnerd, zullen angstig worden.

Zij moeten berichten van Mijn boodschappers horen om ze van het binnengaan van het seizoen van de angst te weerhouden die binnenkort zal komen op uw eens grote natie en de wereld. Dwaal niet in deze wereld nu. Scheidt uzelf af en word gevuld met Mijn vrede. De tijd die u besteedt met Mij en verblijft in Mij is gelijk aan de tijd die u niet bang besteedt. Uw behoeften zullen worden voldaan. Daar kunt u op rekenen. Weer, stormen, overstromingen, vulkaanuitbarstingen, aardbevingen, tsunami’s over de hele wereld en in uw eens grote natie. Terwijl er zovelen focussen op wat uw media hen voedt, zullen velen nu op zoek naar Mij zijn.

Mijn boodschappers, u weet wie u bent. Als Ik u vraag om Mijn boodschappen te leveren, moet u dit doen. U zult de genade en kennis krijgen die nodig is om Mijn woord uit te brengen. Ik heb een plan en een doel voor elke laatste kind van Mij. Loop in Mijn bescherming, luister rustig naar Mijn stem, en deel met anderen de dingen die Ik met u deel. Als u een soldaat in Mijn leger bent, gebruikt wordt om Mijn boodschappen te leveren, moet u stil zijn, luisteren en alles leveren wat Ik u zeg. >>>>>May 29, 2013 – Hey! Messengers!!!

YouTube

