Chaos = Mijn Gelegenheid

Rhema Woord
278pikelk –  23 mei 2013
Vrij vertaald

Mijn parallelle berichten komen naar velen van Mijn wachters nu. Jij, jezelf, ziet de wonderen ontvouwen. Ik laat Mijn kinderen niet in de steek, niet wanneer zij werken om Mij te dienen. Veel meer wachters beginnen nu Mijn berichten te delen. U zult het zien. Mijn ingevingen zijn op de harten van velen. U zult chaos zien in de komende dagen, maar u zult ook Mijn goddelijke interventie zien. Velen van Mijn verlorenen zullen naar Mij terugkeren, en velen zullen naar huis komen, een echte thuis met hun echte Vader voor de eerste keer wanneer zij Mij accepteren in hun hart. Laat niemand u misleiden.

Bescherm uw hart door op Mij gericht te blijven. Blijf in Mijn Woord, en blijf leren over wie Ik ben. Focus. Blijf gefocust. Luister naar Mij, zodat Ik u kan vertellen waar u op moet concentreren. U bent in opleiding nu, militaire trainingskamp, voor Mijn leger. U hebt voorbereiding nodig op wat vóór u ligt. De vijand zal elke methode gebruiken die hij kan om u uit uw training weg te trekken. Vecht terug met Mijn Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest. Aanvallen zullen komen tegen u vanuit elke hoek. Blijf sterk in Mij. Blijf sterk in de wetenschap dat niemand, noch demoon, het plan kan verpesten dat Ik heb voor u.

Ik ben naast u de hele weg, u te dragen wanneer dat nodig is. Koester in Mijn liefde en zegen. Maak u geen zorgen over wat mensen denken. U bent een deel van deze wereld, maar u behoort er niet van. Wees er niet half in en de andere helft uit. Als u een soldaat in Mijn leger wilt worden moet Ik 100% van u hebben. >>>>>May 23, 2013 – Chaos = My Opportunity

YouTube

