Wakker worden, Slapers

Rhema Woord
278pikelk –  13 mei 2013
Vrij vertaald

Ik kom spoedig, Mijn kinderen.  Word wakker! Drijf de vijand uit het midden van u. Ga op zoek naar wat kwaad is in uw leven. Ik wek Mijn bruid, Ik trek aan haar arm, maar zij is in diepe slaap. Zij droomt van Mijn komst, maar zij is nog niet klaar. Ik zal een onreine bruid niet nemen. Ga op zoek naar wat kwaad is in uw leven en verfoei het zoals Ik. Werp ze in de put. Werp alle kwaad weg, Mijn kinderen. U moet zuiver zijn, zonder smet. Onderzoek uzelf en verwijder wat boos is van uw leven. Wordt waar u tijd aan besteedt het leven of de dood bediend?

Het is gemakkelijk om zelfgenoegzaam te worden wanneer u wacht op Mijn oproep aan u. Wees niet zelfgenoegzaam want binnenkort zult u Mijn schreeuw horen. In plaats van dichter tot de dingen van deze wereld te naderen, nader dichter tot Mij. In plaats van het prioriteren van uw taken voor de tijd met Mij, plaats  Mij aan de top van de lijst. Maak uzelf gereed voor wat ook op uw weg kan komen. Binnenkort zal Ik uw Aarde schudden. U zult brand zien in de lucht, en door het water zullen uw landen onbruikbaar gemaakt worden. Zoveel dingen zijn al begonnen te gebeuren. Zij die zo verwikkeld zijn met hun eigen leven falen om de tekenen te herkennen.

Zij zijn blind voor wat vlak vóór hen is. Houd uw lampen gevuld, en doe niets dat ervoor zal zorgen dat ze leeg zijn. Mijn Heilige Geest is met u. Vraag naar Zijn inwoning en begeleiding. Satan en zijn volgelingen zijn op jacht naar wie ze kunnen verslinden. Blijf in Mijn Woord. Vier vaak het avondmaal met Mij. Bid in de Geest voortdurend. Reinig van uw leven alles wat met het kwaad verbonden is. Verwijder uzelf van deze demonen. Dit is zeker, Ik kom binnenkort Mijn Bruid ophalen. Allen die schoon zijn zullen gespaard worden. Was uzelf schoon, Mijn schapen. Dit moet nu uw focus zijn. U bent in een wereld geweest waarin u niet thuishoort. Ik zal u naar huis brengen tot Mij in slechts een korte tijd. >>>>>May 13, 2013 – Wake up, Sleepers

YouTube

