Mijn Verlosser Leeft

Rhema Woord
278pikelk –  21 mei 2013
Vrij vertaald

Mijn schepping blijft kreunen. De Aarde en de wezens van de Aarde zuchten voor hun redding. Zij verlangen om te worden verzoend met hun Schepper. De gevallen planeet die u bewoont is in een staat van wachten. Er zullen niet meer vredige pauzes zijn die u rustig wiegen in zelfgenoegzaamheid. Ik vertel Mijn wachters, velen van hen nu, verspreid het woord dat de weeën nu steeds dichter na elkaar komen. Alle tekenen, met elk ervan passerend, worden steeds meer en meer verwoestend. Mijn kinderen zullen beschermd worden. Voor een tijd zullen velen van Mijn kinderen de leiders zijn in de chaos.

Binnenkort zal Ik Mijn kinderen tot Mijzelf brengen, en zij zullen niet de aanhoudende pijn en het lijden onder ogen zien die zeker op uw planeet komen. Voor degenen die in Mij geloven heb Ik de zonden van de wereld weggenomen en daarmee Mijn toorn. Voor degenen die geloven, zij zullen ontsnappen aan wat er gaat komen.  Luister nu naar Mijn stem als tragedies blijven ontvouwen.  Laat de vijand niet de schuld op Mij leggen voor deze dingen. Straf is niet van Mij, maar Mijn bescherming is daar alleen voor degenen die Mij bezitten in hun hart.

Velen van Mijn kinderen zullen Mijn naam vrijmoedig spreken nu wanneer zij de bescherming zien die Ik over hen plaats. Mijn kinderen zullen inderdaad geconfronteerd worden met uitdagingen, maar Ik zal hen sparen. Ik ken Mijn kinderen, en Ik ken de verlorenen. Deze dingen zijn toegestaan gewoonweg omdat door de verwoesting velen van Mijn kinderen openingen zullen hebben om de harten van de verlorenen na te streven, en deuren geopend zullen worden wachtend voor de verlorenen om Mij te vinden. Onthoud gewoon, deze hele eindtijd heb Ik altijd de controle. De laatste persoon in pijn staat open voor Mij.

Bij sommigen moet tragedie toeslaan om voor Mij hun ogen te openen. Satan speelt spelletjes met het leven van mensen, en Ik zal er zeker zijn om de brokken te lijmen. Het onbedoelde gevolg van zijn vrijlating van de tragedie is dat mensen op zoek naar de waarheid gaan en het vinden. Sommigen zullen Mij vinden voor de eerste keer. Anderen zullen naar huis terugkeren tot  Mij. En nog anderen zullen Mij afwijzen en verder weg dwalen. Bid voor de verlorenen nu. Bid voor hen om te zien hoe broos hun leven werkelijk is. Loop niet in angst, Mijn kinderen. Dit is nog maar het begin. Waarschuw de verlorenen dat Ik Degene ben die ze veilig kan houden.

Let op de tekenen nu. Veel meer komen in snelle opeenvolging. Wanneer uw Aarde kreunt, zullen dingen uitbarsten. Nee, het is niet altijd zo geweest. Geloof Satans leugens niet. Klamp u vast aan Mij nu, Mijn kinderen. Met vreedzame harten, klamp u vast aan Mij. >>>>>May 21, 2013 – My Redeemer Lives

YouTube

Johannes 16:33

