Herken Afgoden en Bekeert U

Rhema Woord
278pikelk –  15 mei 2013
Vrij vertaald

In een korte tijd zullen vele van de dingen die geschreven zijn gebeuren op een zeer herkenbare en duidelijke manier. Als u Mij niet aan uw zijde hebt, zullen de dingen hopeloos lijken voor velen. Ik geef u de waarschuwingen door vele wachters, maar deze waarschuwingen zijn allemaal al in Mijn Woord. Zoek Mij in Mijn Woord. Tracht met Mij te lopen en Ik zal met u meelopen. Wanneer u zich bekeert en uw hart aan Mij geeft, verwijder alle schuim. Zuiver door de Heilige Geest. Met de hulp van de Ruach Ha Kodesh kunt u aangemoedigd worden om al het kwaad uit uw leven te verwijderen.

Hij kan uw verslavingen wegnemen en ze vervangen door Hemzelf. Er is een plek in uw hart die alleen Ik kan vullen. Zonder Mij is het gat leeg, en u zult voortdurend zoeken naar de invulling van dit gat. U kunt proberen het te vullen met drugs, alcohol, seks, vermaak, oefening, hobby’s, zelfs andere mensen. Iets dat u boeit. Iets wat uw aandacht vangt wanneer u zelf op zoek bent om te zoeken naar de dingen die Mij vervangen. Dit gat kan niet leeg blijven. U moet het vullen met iets.

Als het Mij niet is, moet u een stap terugnemen en dit herkennen voordat u het kunt veranderen. Ik zal u helpen deze dingen te verwijderen van uw leven. Als het een persoon is, hoeft u niet altijd uzelf af te snijden van die persoon, maar u moet erkennen dat u de wijze moet veranderen waarop zij van invloed op uw leven zijn. Wanneer Ik de positie van gezag houd in uw leven, en Ik ben waar Ik thuishoor als de nummer één prioriteit boven alles, zullen uw andere relaties vanzelf op hun plaats vallen. U moet uw huis schoonmaken. U moet Mij Mijn oordeel laten uitoefenen over wat er uit uw leven verwijderd moet worden, en wat op de juiste plaats moet worden gezet.

U moet leren om te herkennen wat uw afgod is. Ik zal het u laten zien, als u het Mij toelaat. U zult zien hoe vol uw leven kan zijn met Mij, en wanneer u de ketenen die u binden met Mijn hulp verliest. Bewijs uw bekering door uw daden. Word geheiligd door het geloof in Mij. Laat Mij Mijn licht schijnen in elk gebied van duisternis. Zonder Mij waar Ik moet zijn in deze laatste dagen, zal niet gemakkelijk zijn voor u. Plaats Mij waar Ik thuishoor, in uw hart, en accepteer Mijn hulp, bescherming en begeleiding. Wanneer u loopt in uw vlees, zult u zeker struikelen.

Keer om van uw boze wegen en loop in Mijn licht. Realiseer u dat dit niet uw thuis is, en laat de Heilige Geest u op het pad en de berg op leiden. U wordt begeleid en beschermd. U zult gunst worden getoond als Mijn geadopteerde zonen en dochters. Accepteer wat Ik te bieden heb. Ga niet verder in de wegen van deze wereld. Ik roep tot uw hart om deze dingen op te geven, en geef uw leven nu aan Mij. Kom naar huis tot Mij, Mijn kinderen, en koester in Mijn liefde voor u. Slechts een glimp van wat uw echte thuis eruit zal zien zal uw passie opwekken om te leven in Mijn wil.

De tijd is kort, Mijn kinderen. Keer u niet af  van Mij. Weiger Mijn liefde niet voor u. Als u in uw vlees blijft, zult u op een pad van vernietiging zijn. Onderwerp aan Mijn Wil voor u, en ontvang alles wat Mijn heil te bieden heeft. >>>>>May 15, 2013 – Recognize Idols and Repent

YouTube

