Win de Verlorenen Door Uw Vrede en Vreugde

Rhema Woord
278pikelk –  28 april 2013
Vrij vertaald

Hoe vergeven bent u? Is er een limiet aan Mijn vergeving? Is er een limiet aan Mijn liefde voor u? Net als een ouder met een verloren kind, zoek Ik u. De urgentie die Ik nu voel voor zovelen van Mijn kinderen is zeer reëel. Stelt u zich voor hoe ouders zich voelen als hun kind van hen afdwaalt en zij weten niet waar ze zijn. Dat is het gevoel van urgentie die Ik voor Mijn verloren kinderen voel. Ik ken het aantal haren op hun hoofd, maar zij kennen Mij helemaal niet. Hun ware Vader die hen geadopteerd heeft als zonen en dochters, kennen zij niet.

De vader van de leugen, de vader van deze wereld, heeft hun aandacht en hun hart veroverd. Zovelen dwalen door hun dagen, onbewust van Mijn liefde voor hen. Zij streven naar plezier en achtervolgen loze beloften na van uw gevallen wereld. Deze dingen zijn slechts tijdelijk en zal u leeg laten, keer op keer. Er is een gat in uw hart die alleen Ik kan vullen. De urgentie die Ik voel om die ruimte te vullen in elk van Mijn kinderen, stijgt elke dag. Keer u af van deze wereld, keer u af van uw zonden, en laat Mij uw lasten op de schouders nemen. Laat Mij Mijn licht in uw leven schijnen.

Binnenkort zal de tijd opraken voor u, en als die tijd komt zal het komen als een dief in de nacht. Er is geen andere weg naar het eeuwige leven dan door Mij. Ik ben de weg naar de Vader, Ik ben de waarheid, maar zo weinig geloven. Toon Mij aan de verlorenen, niet door veroordeling, maar door het weergeven van de vreugde die u door Mij gevonden hebt. Volg Mij nauwgezet nu, Mijn kinderen, en u zult in elk opzicht rijkelijk gezegend worden. Wanneer de verlorenen uw vrede en vreugde zien, en terwijl de wereld blijft ontrafelen, zullen ze willen wat u hebt. De vrede en vreugde die alleen Ik ze kan geven. Toon hen uw leven met Mij. Forceer Mij niet op hen, maar draag Mij gewoon op uw mouw.
>>>>>April 28, 2013 – Win Lost by Your Peace and Joy

YouTube

