Waarschuw. De Dingen Worden Erger

Rhema Woord
278pikelk –  29 april 2013
Vrij vertaald

Al Mijn dienaren, wees op de hoogste staat van paraatheid. Besteed nu aandacht. De Lente komt eraan over uw eens grote natie. Terwijl de bloemen bloeien, beginnen de problemen te ontvouwen: Branden; wind; hagel; aardbevingen; vloedgolven; uitbraken van ziekten; overstromingen; droogte; pestilentie; massa dierensterfte zullen nu exponentieel toenemen. Dus moeten Mijn kinderen in Mijn bescherming blijven. Dat betekent, u niet te wagen in de patronen van deze wereld. U moet nu nauwgezet met Mij lopen. Wanneer u loopt in uw vlees, loopt u in uw wil en niet Mijn wil voor u. In het vlees bent u niet beschermd, Ik kan u niet helpen.

Ik zal Mijn kinderen blijven waarschuwen nu. Luister naar de smeking van Mijn boodschappers. Zij smeken u in Mijn naam om te blijven onder de hoede van Mijn bescherming. Deze tijden zullen worden gevuld met gevaar, en als u niet in Mij blijft kunt u meegesleept en bedrogen worden. U moet zich bewust zijn hiervan. Velen zullen denken dat zij op de goede weg zijn en lopen recht in de val. Zij zullen lopen in de bek van de leeuw. Laat u niet voor de gek houden. Onderzoek alles. Controleer alle leringen. Onderzoek alles zorgvuldig.

Steeds meer van Mijn boodschappers krijgen dromen en visioenen om hen te waarschuwen voor wat er gaat komen. Dit is wat er geschreven is. Het is ook opgeschreven dat er bespotters zullen zijn. Laat u niet overhalen door de bespotters. Breng Mijn waarschuwingen uit nu, Mijn boodschappers. Word niet overgehaald. Wie Mij ook kennen, zullen naar u luisteren. Wie ook oren hebben om te horen zullen horen, en ogen om te zien zullen zien. Blijf hen waarschuwen. Deins niet terug. >>>>>April 29, 2013 – Warn. Things Will Get Worse

YouTube

