Stop Hem!

Rhema Woord
278pikelk –  30 april 2013
Vrij vertaald

Barbara: Ik denk dat de Heer dit wil voor iemand daarbuiten:

“Bid in de Geest voortdurend en vier vaak het avondmaal met Mij. Deze dingen zijn nodig in deze laatste dagen. Onderscheid Mijn lichaam wanneer u avondmaal met Mij viert. Ik heb niet alleen Mijn leven aan het kruis gegeven, maar Ik droeg elke zwakheid van uw vlees. Alle ziekten, alle aandoeningen, alle stoornissen. Ik droeg de pijn zodat u pijnvrij kunt zijn. Er zullen vele mensen zijn die genezing zoeken en die het niet vinden, maar vele anderen zullen. Onderscheid Mijn lichaam en uw genezing zal beginnen. De bereidheid en een hart vrij van de demonen van uw wereld zijn van cruciaal belang. Deze demonen moeten uitgedreven worden vóór Mijn genezing kan plaatsvinden. Drijf deze demonen van ziekten uit uw lichaam herhaaldelijk voor drie dagen. Leg de handen op de zieken en drijf deze demonen uit voor drie dagen. Na drie dagen zullen deze demonen vluchten.”

Barbara: Dan zei ik tegen de Heer: “Drie dagen lang?” En ik heb echt de gedachte dat Hij bedoelt: “Nee, drie dagen achtereenvolgend.” Dus, iemand zal dit moeten proberen en mij laten weten of zij enige genezing krijgen. En het zegt: “Vier het avondmaal met Mij.” En dan het woord dat Ik vanavond kreeg was:

“Ik spreek tot velen van u nu. Ik vraag u om stil te zijn en te luisteren. Het merendeel van de tijd kom Ik naar u toe in een rustige, zachte stem. U moet stil en erg op Mij gericht zijn om te horen. U moet luisteren naar Mij nu. U hebt Satans leugens lang genoeg geloofd. Stap weg van zijn leugens en loop in Mijn wonderen. Velen die niet genezen, geloven zijn leugens. Het duurt maanden, zelfs jaren, voor de leugens om te worden uitgeroeid. Zovele mensen ontvangen hun genezing niet. Het is wanneer mensen zijn leugens geloven dat de genezing wordt voor­komen. Genezingen komen vaak voor waar de mensen niet zijn blootgesteld aan zijn leugens.

De zeer wortels van uw ziel worden blootgesteld aan deze leugens, en waren nooit de waarheid verteld. U gelooft Satans leugens. Breek de vloek van het geloven in zijn leugens. Zijn leugens weerhielden u van alles wat goed is. Hij steelt uw gezondheid; uw geld; uw tijd; uw vrijheid; uw vergiffenis; uw gratie. Alles dat ligt in de beloften aan Mijn kinderen steelt hij. Hij is in staat om u te overtuigen dat u niet de moeite waard bent. Hij is in staat om u te overtuigen dat u arm bent; berooid; ziek; in pijn; onbemind; onwaardig; onrechtvaardig; de lijst kan doorgaan. Gaat u hem geloven? Gaat u hem laten stelen uw gezondheid; uw zegeningen; uw relaties; uw gerechtigheid? Als u niet op Mij gericht bent zal hij slagen in het verwijderen van deze dingen van u. Stop hem!” >>>>>April 30, 2013 – Stop Him!

YouTube

