Leer Mijn Liefde

Rhema Woord
278pikelk –  26 april 2013
Vrij vertaald

Het geduld van Mijn heiligen groeit dun. Waarom moeten dingen onmiddellijk zijn? Er is groei die zich nu voordoet wanneer u op Mij wacht. U moet in staat zijn om te lopen met een gevoel van vreugde. Als u zich richt op de wereld om u heen, brengt het zeker uw emoties uit. Ik creëerde emoties. Emoties zijn goed, maar ze zijn  als de wind.  Komende op u van  één rich­ting op een dag, en een andere richting de volgende dag. Emoties moet uw leven niet sturen. Uw wil moet constant aan Mij worden aangeboden. Ik ben het roer. Ik ben het stuurwiel.

Wanneer u verstrikt raakt in uw emoties, wat ze ook mogen zijn, kan uw richting veranderd worden door die emotie. De Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, wanneer voortdurend gezocht, zal u voorzien met Mijn wil voor u. Ik weet dat dit niet mogelijk is voor u 100 procent van de tijd, maar dit is wat u zou moeten streven. Laat Mij uw Gids zijn. Uw individuele doel is alleen bekend bij Mij. U kunt glimpen ontvangen van uw doel, of u kunt het nooit weten. Ik schiep u in de eerste plaats om van u te houden. Mijn doel voor u is om die liefde te leren en te ervaren.

Hoewel de zonde regeert op Aarde, kan Ik nog steeds in uw hart regeren en u kunt Mijn doel, of doeleinden, bereiken voor u. Velen van Mijn kinderen brengen hun hele leven door nooit echt op zoek naar Mij. Zij weten dat Ik er ben, maar ze begrijpen nooit Mijn liefde. Zij bereiken nooit wat ze zouden kunnen hebben als zij in Mijn wil voor hen zouden hebben gelopen. Als u Mij zoekt en Mijn wil voor u vindt, zult u zodoende Mijn doel vervullen voor u. Uw doel ……….? Mijn liefde voor u. Wanneer dat gebeurt zal uw leven bloeien als een tuin in voorjaarstijd.

Wanneer u Mijn liefde voor u realiseert, loopt u Mijn plan voor uw leven. Mijn liefde komt gemakkelijk voor u, maar u moet leren hoe Mijn liefde te herkennen en te ervaren. Ik hou van u met een individuele liefde die juist is gemaakt voor u. Ik hou van u op een andere manier dan iemand anders. U bent uniek, en zo is Mijn liefde voor u. Zelfs als u Mij nooit gekend hebt of aandacht aan Mij besteedde, Ik hou nog steeds van u. Ik wacht geduldig voor u om deel te nemen aan een relatie met Mij. Niets wat u hebt gedaan kan Mij weerhouden van u te houden.

Mijn vreugde komt van het houden van elk kind met zijn of haar eigen liefde en hen te leren om Mijn liefde te ervaren. Ik betaalde de ultieme prijs om onze relatie mogelijk te maken. Duw de zorgen van deze wereld opzij en kom naar uw Vader die van u houdt. U kunt fouten maken en Ik kan zelfs teleurgesteld in ze worden, maar Ik zie de manier waarop Ik u heb gemaakt voor Mijn doel, en Mijn liefde omvat alles. Leer Mijn liefde. >>>>>April 26, 2013 – Learn My Love

YouTube

