Weiger Niet Zijn Vrij Geschenk

Rhema Woord
278pikelk –  21 april 2013
Vrij vertaald

Mijn genade is voor zondaren. Als het niet zo was, voor wie dan wel? Zondaren hebben genade nodig. En alle mensen zijn zondaren. Als u zegt dat u zonder zonde bent, bedriegt u uzelf. Het is de geest van trots die u overtuigt dat u zonder zonde bent. Genade gekocht door het bloed van het Lam. Het volmaakte offer is de stem van de mensheid dat u één met uw Schepper kunt worden. U kunt naar huis reizen tot uw Schepper op het pad van de genade. Eer die genade die u was verstrekt door het te ontvangen en daarin te genieten. Deel uw genade ervaring met de verlorenen zodat zij Mijn genade kunnen vinden.

Ongeacht wie zij zijn of wat zij hebben gedaan, zij kunnen nog steeds Mijn genade ontvangen. Er is geen weg tot de Vader dan door de Zoon. Iemand komt tot de Zoon door Zijn genade. Genade is het pad dat uit deze wereld en naar huis leidt tot Mij. Ik zal u leiden naar Mijn Vader, want wanneer u Mij lief hebt, houdt Mijn Vader van u. Genade is wat maakt de verlorenen Mij duidelijk zien. Genade is wat brengt mensen naar huis. Zonder genade zou u vastzitten in deze wereld. Door genade krijgt u het gratis geschenk van de verlossing. Een geschenk dat gratis is voor u omdat het volledig werd gekocht door Jezus.

Hij kocht uw redding met Zijn leven. De perfecte offer naar voren gebracht voor een betaling van de zonden van de wereld. Alle zonden verwijderd uit degenen die gewoon de vrije gave van genade accepteren. Vrij voor degenen die het geschenk aanvaarden, maar voor rekening van de Koper met Zijn volmaakte smetteloos leven naar voren gebracht als een offer door God vanwege de liefde voor Zijn schepping. Zijn heilsplan is perfect. Zijn genade is perfect. Zijn Zoon is perfect, en door Hem, alleen Hem, bent u rechtvaardig, onberispelijk en vlekkeloos voor Zijn Vader gemaakt. Weiger dit geschenk niet. Weiger Zijn genade niet. >>>>>April 21, 2013 – Do Not Refuse His Free Gift

YouTube

