Niet Plannen

Rhema Woord
278pikelk –  25 april 2013
Vrij vertaald

Dochter, Ik had geprobeerd om tot je door te dringen. Leef de dag, en laat Mij zorgen voor morgen. Je kunt alleen omgaan met vandaag. Je hart wordt verontrust wanneer je vooruit denkt. Weet je niet dat Ik altijd voor Mijn glorie werk? Er zijn veel dingen gebeurd achter het gordijn dat je niet bewust van bent. Je leven wordt geleefd in een egoïstische manier. Je geeft Mij niet je ononderbroken tijd. Je bent egoïstisch en alleen bezorgd over de dingen van deze wereld. Zet je gedachten op Mij en de dingen van de Geest.

Ik geef je vele, vele zegeningen, en je moet waarderen wat Ik je heb laten ontvangen voordat Ik je nog veel meer geef. Vertrouw Mij. Je moet nu geduldig wachten op Mij.  Geduld is een schone zaak.  Geduld moet ook een verwachting van ver­ba­zing­wek­kende wonderen bevatten. Je verwachtingen van Mij moeten zo hoog zijn als ze kunnen zijn. Droom groot, en Ik zal zelfs grotere dingen te voorschijn brengen dan jij je kunt voorstellen. Verspil geen tijd door te concentreren op wat je niet hebt. Je hebt zoveel. Om je te maken tot wie Ik wil dat je zult zijn kost tijd. Je bent niet de enige met wie Ik bezig ben hier.

Toon dankbaarheid in alle dingen. Wees dankbaar en tevreden in de wetenschap dat Mijn plannen voor je groter zijn, veel groter dan de plannen die je hebt voor jezelf. Ik blijf leggen op je hart, leef elke dag tot zijn recht met Mij vooraan en in het centrum. Je moet je best doen om uit te zoeken en te blijven in Mijn wil voor jou. Wat je verwacht of voor wenst, of op hoopt is tijdrovend. Het leidt je af van Mij. Zorgen en planning leiden je van Mij af. Leg je problemen, lasten, hoop en dromen aan Mijn voeten. Ik kan je niet door dingen dragen als je Mij niet laat.

De menselijke natuur geeft je de wens om de toekomst te kennen. Je kunt de toekomst niet voorspellen. Dus, je moet leren om Mij te vertrouwen. Ik weet welke plannen Ik voor je heb en het zijn Mijn plannen, niet je eigen. Je zult genieten van wat Ik voor je bewaard heb. Vertrouw Mij. In je teleurstelling, dring in Mij nog verder. Nu heb Ik Mijn wil voor je ontvouwen in Mijn tijdschema. Vertrouw Mij. Wees je bewust van de dingen die om je heen gebeuren, maar niet geobsedeerd erdoor. Vertrouw Mij. >>>>>April 25, 2013 – Do Not Plan

YouTube

