Neem Focus Af van de Duisternis

Rhema Woord
278pikelk –  23 april 2013
Vrij vertaald

Wendt u tot Mij, afkerend van deze wereld. Veel vragen en zorgen rijzen. Toenemende angst consumeert degenen die niet van Mij zijn. Mijn kinderen hebben echter een keuze.  Zij hoeven niet te lopen in angst.  Zij moeten nu dicht bij Mij blij­ven. Velen van u worden geleid om de waarheid te zoeken over de gebeurtenissen die de wereld om u heen beïnvloeden. Er is geen twijfel dat u misleid wordt door de machthebbers. De dingen moeten ontvouwen op de manier dat ze moeten. Besteed geen tijd aan het speculeren en proberen te achterhalen van het hoe en waarom van Satan en zijn volgelingen. Dat is een valstrik.

Het neemt uw focus weg van Mij, en laat u zelfs meer in de war en bang. Plaats uw vertrouwen  in Mij dat  Ik u veilig en  beschermd houd.  Ik zal u de  kennis en wijs­heid geven die u nodig hebt. Besteed uw tijd niet in het achterna zitten van waarheden, omdat ze alleen maar zullen leiden tot meer leugens. De waarheid is goed verborgen, en met zo veel spelers die betrokken zijn is het voorbij uw begrip. U vecht niet tegen vlees en bloed, maar tegen de geesten van de duisternis en de geesten van de onderwereld. Laat u niet meegezogen worden in deze mysteries.

Wanneer uw focus op Mij is, zult u alles ontvangen wat u nodig hebt om in veiligheid en in Mijn bescherming te lopen. Waarschuw nu Mijn volk. Hun bedoelingen lijken misschien juist aan hen, maar zij zullen meegezogen worden in de val. Deze mysteries zal hen consumeren en hen verwijderen uit de plaats waar ze horen te zijn, blijvend in Mij, niet in deze wereld. Focus op Mij, niet op deze wereld. U bent niet van deze wereld. U bent van Mij, en dit is een tijdelijk thuis voor u. Uw wakende momenten moeten nu gericht zijn op Mij, Mijn wil voor u uitlopend, alle afleidingen opzij duwend.

Ik ben het antwoord dat u zoekt, Mijn kinderen. Wanneer u Mij vindt, zult u de antwoorden op veel vragen ontvangen. Hoewel sommige vragen tot een andere dag zullen blijven. Zet uw gedachten op Mij. Wees u ervan bewust en alert, maar niet geobsedeerd door de schema’s van de duivel. Wanneer hij u trekt in het uitzoeken van de schema’s, is hij succesvol in zijn plan van het wegtrekken van u van Mij en Mijn wil voor uw leven. Mijn kinderen kunnen overvloed en vrede ontvangen met volle teugen in deze eind tijden. Nodig uit en sta Mijn zegeningen toe nu in uw leven. Ik wil u dragen. Ik wil uw last verlichten.

Vraag Mij enkel en laat Mij. Doe dit door uw gedachten aan Mij over te geven. Neem uw focus uit deze wereld, en richt u zich op Mij nu. Luister naar Mijn stem. Zie uit naar Mijn boodschappen. Dit is de tijd waar u niet meer buiten kunt wagen in deze wereld. Blijf vervuld met de Heilige Geest. Bid in de Geest voortdurend. Bestudeer Mijn Woord, en leer wie IK BEN. Vier het avondmaal met Mij. Aanbid Mij, en dank Mij. Wanneer u tot Mij komt op deze manieren, zult u Mijn zegeningen ontvangen door uw leven heen. U zult alles duidelijker zien. Laat Mij het mysterie zijn die u onderzoekt. Laat deze wereld achter. >>>>>April 23, 2013 – Take Focus Off Darkness

YouTube

