Zaad is Beplant Met Elk Bericht

Rhema Woord
278pikelk –  5 april 2013
Vrij vertaald

Blijf waakzaam zijn. Ik smeek u, word niet in slaap gesust tijdens wat lijkt te zijn als inactieve tijden. De tijden zijn zeker aan het veranderen nu. Wees alert en schenk aandacht. Uit Mijn boodschappen en word niet ontmoedigd. Velen zullen worden aangeraakt en bewogen door de berichten die Mijn boodschappers delen. Wees niet lui of te denken dat u uw tijd verspilt met Mijn boodschappen. Er is een zaad geplant bij elke boodschap die anders niet geplant zou worden. De oorlog in de hemelen woedt nu. Dit gebeurt wanneer de meesten van Mijn kinderen in slaap zijn.

Zij hebben geen idee van wat er gebeurt achter de schermen. Wees nu sterk in Mij, Mijn kinderen. Mijn tijd is niet uw tijd. Verhoog in kennis van Mij nu elke dag. Leer wie Ik was. Leer wie Ik ben, en leer wat er gaat komen. Bereid u mentaal voor, voor wat gaat komen. De dingen zullen erger worden voor u voordat Ik u tot Mij breng. Ondersteun en spoor elkaar aan in de genade. Zonder Mijn boodschappers zouden velen niet weten wie Ik ben. Mijn verhaal moet zoveel mogelijk mensen bereiken nu omdat veel eind tijden insluiten op de tijd lijn.

Al uw tijd die niet wordt besteed aan het bestuderen van Mij is onderworpen aan uw zondige natuur. Wanneer u zich buiten waagt in uw vlees, loopt u het risico te vallen. Blijf in Mijn Ruach Ha Kodesh zoveel mogelijk nu. Uw retourvluchten naar uw vlees laten vitale gebieden blootgesteld, en brengen u niet dichter bij Mij of Mijn Koninkrijk. Mijn hart breekt voor Mijn schepping die hun weg verloren hebben. Ik verlang voor hen om Mij te herontdekken of zelfs Mij voor de eerste keer te ontdekken. Ik wacht vol ongeduld op de dag dat Ik u kan gieten in Mijn liefde, u versieren met bruidsgeschenken, Mijn gezicht te schijnen met glorie op Mijn bruid.

Wij zijn nu zo dichtbij, nog een poosje langer. Satan kan Mijn schepping voor een tijd betreden, maar Ik zal het tot Mij herstellen. Zijn tijd zal abrupt tot een einde gebracht worden. Hij zal worden ontdaan van zijn macht over uw Aarde en onschadelijk en ineffectief gemaakt. Geef uw hart aan Mij en Ik zal op Mijn beurt uw hart geven aan Mijn Vader. Onze wegen zullen binnenkort kruisen in de Hemel, Mijn kinderen. Dit beloof Ik u. Uw lijden is zo de moeite waard voor wat Ik voor u bereid heb.

De engelen zien reikhalzend uit naar de komst van Mijn mooie bruid, en hun verwachting wordt gevoeld vanuit de Hemel. Velen van Mijn kinderen kunnen zelf voelen dat het niet lang zal duren totdat u getrokken wordt uit uw gevallen Aarde, en in het Paleis gebracht die Ik voor u bereid heb. >>>>> April 5, 2013 – Seed Planted With Every Message

YouTube

